QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Casual doesn't mean boring

1/19/15

EN: I know that lately my outfits lacked color, so I promise the next post will be a colorful one. Today's outfit is casual, but not boring. Maybe if I wore only the jeans and the sweater the look would have been dull, but adding the right accessories can indeed change the whole appearance of an outfit. Always count on the accessories and if you aren't a big fan of them choose to play with textures and lengths, so that your look will be original. Be creative!
Changing the subject, this week my dear blog will have a new look that I hope you will like and enjoy. I'm very excited about this, it was about time to give it a new face. This theme doesn't represent me anymore. I'm looking for something more modern, more me. Can't wait to hear your thoughts when the change is going to be made! :)

RO: Știu că în ultima vreme ținutelor mele le-a lipsit culoarea, așa că promit solemn că următoarea postare va fi una colorată. Look-ul de astăzi este casual, dar nu neinteresant. Poate dacă aș fi purtat doar blugii și puloverul ținuta ar fi fost plictisitoare, însă adăugarea accesoriilor a schimbat total aspectul. Contați întotdeauna pe accesorii dacă vreți o ținută șic, sau dacă nu vă plac accesoriile jucați-vă cu texturi și lungimi pentru un look original. Fiți creative!
Schimbând subiectul, săptămâna asta blogul va avea o nouă înfățișare ce sper să vă placă. Eu sunt foarte entuziasmată! Tema de acum nu mă mai reprezintă, caut ceva mai modern, ceva care să îmi reflecte personalitatea. D-abia aștept să vă citesc părerile când voi face schimbarea! :)



Sweater/Pulover - Terranova
Jeans/Blugi - H&M
Bag/Geantă - Eponge
Coat, hat/Palton, pălărie - random stores
Boots/Ghete - Tally Weijl
Ring/Inel - Meli Melo

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

13 comments

  1. Arati demential in poze, nu stiu ce dieta urmezi dar arati pe zi ce trece mai bine! :) Si sustin ideea ta, casual nu este boring, daca stii ca pui ceva sparkly acolo!:)

    ReplyDelete
  2. So pretty! That lipstick looks amazing on you!
    xx
    www.theblackblush.blogspot.pt

    ReplyDelete
  3. This is definitely not a boring causal look, love the addition of the scarf and jacket. Great photos, you look good. I'm looking forward to the changes.

    Princess Audu

    ReplyDelete
  4. Casual e trendul meu favorit in ultima vreme. Nu trebuie sa ma complic prea mult ca sa arat bine! :D
    Anyway, imi place mult tinuta! Foarte chic :)

    ReplyDelete
  5. I love your coat, nice look.

    http://freedmode.blogspot.fr/
    See you soon
    Kisses

    ReplyDelete
  6. Imi plac super mult pozele, esti asa jucausa si foarte frumoasa :)! Outfitul este minunat: palaria si gulerul de blana il accesorizeaza perfect!

    Te pup cu drag!

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  7. In primul rand felicitari pentru noul aspect al blogului, arata foarte bine! Trebuie neaparat sa-mi gasesc si eu un guler de blana! Imi place extrem de mult geanta, pare super incapatoare, e tare frumoasa! :*

    ReplyDelete
  8. Boring? noway!
    I`m stunned by your new layout! definitely modern, easy to navigate and just beautiful!

    ReplyDelete
  9. Foarte frumoase pozele, ador blanita ta!! Imi place mult noul look al blogului, so clean & fresh :)

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Imi place la nebunie noul look al blog-ului tau <3
    Pozele sunt minunate, dar a 3 a si a 4 a de la final sunt preferatele mele!!!

    ReplyDelete
  11. Mona, in pozele astea radiezi, te vad calma, calda, parca plutesti! Palaria, blanita, parul, machiajul si nu in cele din urma personalitatea ta condimenteaza fain tinuta!
    Bravo si pentru noua haina a blogului tau. Imi place totul!
    Pupici

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.