QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

You go back to her and I go back to yellow

8/20/14

EN: Is been a while since I worn this color. Yellow is definitely not the first color choice for me, but when I saw this pretty shirt I didn't thought twice, it had to be mine. I like oversized clothes and when they are tucked in they look even better. Decided to pair it with an old skirt, I have it for years and now is the second time I wear it. The highlight is on this beautiful, casual and comfy pair of sandals and on the accessories: head over heals for this clutch (see how I previously wore it here) and the funky-chic bracelet.
I'm beginning to like this hairdo, it makes me look taller. :))

Do you happen to discover in your closet old clothes you forgot about? Or even better, clothes that still have their label on? I love when this happens, is almost like I'm buying a new piece of clothing, this is how excited I get. :)) That was the feeling when I found the skirt from today's post. I was happy-happy, joy-joy. :)) I tend to adore clothes more than I supposed to. Sometimes I feel like every piece of clothing has a personality and a memory to go with it. Am I nuts or do you share these feelings too?

RO: A trecut ceva timp de când nu am mai purtat culoarea asta. Galbenul nu este, cu siguranță, prima mea alegere, dar când am văzut cămașa asta drăguță nu m-am putut abține și am luat-o, trebuia să o fac a mea. :) Îmi plac hainele supradimensionate, iar când sunt băgate în pantaloni, fustă mi se pare că arată și mai bine. Eu am decis să o combin cu o fustă mai veche, care deși o am de ceva ani acum este a doua oară când o port. Accentul l-am pus pe perechea asta mumoasă de sandale, potrivită pentru drumuri lungi, dar care cer să fii și nițel șic și pe accesorii: sunt îndrăgostită de plic (vedeți cum l-am mai purtat aici) și de brățara asta funky, dar și elegantă în același timp.
Deși inițial am fost reticentă, acum a început să îmi placă coafura asta, parcă mă face mai înaltă. :))

Vouă vi se întâmplă să descoperți în șifonier haine vechi de care uitaseți complet? Sau chiar mai bine, haine care încă au eticheta pe ele? Ce îmi place când se întâmplă asta, parcă aș cumpăra o nouă haină, atât de entuziasmată devin! :)) Așa am simțit și când am găsit fusta de astăzi, se citea fericirea pe chipul meu. :)) Am tendința să ador hainele mai mult decât ar trebui. Câteodată le atribui o personalitate și clar o amintire legată de ele. Sunt eu mai țăcănită sau și voi simțiți la fel?

(click the pink word for the exact link/dați click pe cuvântul roz pentru link-ul exact)
Shirt/Cămașă - Here
Skirt/Fustă - random store
Sandals/Sandale - Here
Clutch/Plic - La Muse Chic
Bracelet/Brățară - Here
Earrings/Cercei - Estarer

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

19 comments

  1. Si mie imi place plicul mult, si camasa, doar e galbena, si fusta (sa o mai porti!) si ti-am mai zis ca iti sta super bine cu parul prins asa :D Si sa te vad in galben mai des!!! :*:* :D

    ReplyDelete
  2. Imi place la nebunie camasa, dar si tinuta e super frumoasa. Era sa zic iar ca e preferata mea, ca stiu ca si data trecuta am zis la fel :D

    Kisses

    http://miu-miu.ro/10-moduri-in-care-sa-porti-blugii-rupti

    ReplyDelete
  3. I feel you girl, clothes have sentimental value which is why its hard to let some of them go. Love this look, yellow looks great on you, you should rock it more often. Your skirt is lovely, I love the vintage look and your pairing with the yellow blouse.

    Princess Audu

    ReplyDelete
  4. I definitely share your feelings..i'm in love with my clothes :))

    imi place foarte mult tinuta, plicul este demential...great combo!

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  5. that cluch is so unique!

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete
  6. Ce tare e fusta si plicul! Ador imprimeul acela ;)

    ReplyDelete
  7. Gorgeous doll, yellow is such a great colour on you :)) xx

    ReplyDelete
  8. Camasa... de fapt toate elementele tinutei imi plac, eu te vad ca pe o mica chinezoaica, betele din coc iti mai lipseau, prin asta vreau sa subliniez doar delicatetea si eleganta din tinuta ta. ;)
    Sigur mi s-a intamplat sa nu port niste haine pentru ca nu le-am gasit momentul... nici nu am regretat faptul ca le-am cumparat si inca mai au etichete! :)
    xo

    ReplyDelete
  9. Frumoasa foc fusta si plicul! Iti sta bine cu parul prins in acest fel.
    Nu te cunosc, dar pari o persoana tare calda si vesela.
    In legatura cu sifonierul, da, si eu am haine cu eticheta sau purtate o singura data, de ceva luni de zie insa, am inceput o curatenie printre haine, din motive de spatiu. Sunt haine la care nu-mi vine sa renunt, desi nu le-am imbracat, insa si ingramadeala creata, parca ma sufoca, imi doresc parca mai putine haine, poate e doar o faza...

    www.piecesofsoul.com

    ReplyDelete
  10. so cool, lovely blouse!
    new look on my blog!
    http://sweetmona.com/blog/2014/08/20/new-dress-by-el-vestidor-de-la-moda/

    ReplyDelete
  11. Foarte fresh combinatia, imi place mult bluzita, dar plicul e adorabil <3 :*

    http://www.newtouchofcolor.com/

    ReplyDelete
  12. Ce tinuta colorata <3 arati foarte bine, imi place plicul de mor <3
    http://www.xcentrica.ro/nunta-noastra-file-de-poveste/

    ReplyDelete
  13. Aaaaah Amy Winehouse, I love her music! Simono iti sta tare, tare bine in galben <3 Si ca de obicei porti o pereche de sandale absolut superba, tu vrei sa ma imbolnavesti pe mine haha :)) :*

    ReplyDelete
  14. May I say this is one of my favourite outfit posts of you? The picture are amazing with the backdrop and all, you look beautiful, the outfit, hair and make up, everything is so pretty! I'm stunned dear :)
    You should really wear more yellow!

    ReplyDelete
  15. Chic look! And your clutch! Omg its adorable! I love your yellow top!

    ReplyDelete
  16. Oh my gosh, I love this outfit, you look incredible.

    I am hosting a POLAROID CAMERA GIVEAWAY on my blog if you wanted to join :)

    www.kindoflovely.com || AUS Fashion/Lifestyle

    ReplyDelete
  17. Cat de bine te prinde culoarea :))
    Pupici

    ReplyDelete
  18. Foarte frumoasa combinatia, camasa e super si culoarea exploziva :)


    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.