QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Midi skirts and picnics

8/22/14

EN:  Picnic time! Yesterday was picnic time. I attended a lovely event, promoting a brand of coffee, in the middle of the park, on the green grass with picnic baskets, badminton, books, games. It was fun! It was a great way to de-stress. We also took a walk in the park and admired the incredible lake full of water lilies. Such a dreamy lake! I will tell you more about the event on an upcoming post.

The outfit I wore was a bit retro and very comfy. I'm in love with this skirt! The photos doesn't do it justice at all, the colors on it are magnificent, brighter than in the photos, and the fabric is wonderful. I don't own many midi skirts, but I need to invest in this type of clothing because is versatile and, contrary of what they told you, can be worn by petite girls like myself. You just need the right pair of heels.
The hairdo didn't turned out like I've wanted, I wanted it to be more like in this post, but you can't have it all. :)) When it comes to hair I'm a mess, well the hair doesn't help me at all, is very thin and soft.

Tell me about you, what are your plans for the weekend?

RO: Picnic! Ieri a fost timpul pentru picnic. Am participat la un eveniment tare drăguț ce promova un brand de cafea delicioasă. A fost în Parcul Circului, pe iarba încă verde. A inclus toate cele necesare pentru un picnic: pătură, coșuri de picnic, gustări, jocuri, badminton, bicicletă, cărți. A fost distractiv! O modalitate foarte bună de a te relaxa în mijlocul unei săptămâni aglomerate. Ne-am și plimbat puțin și am admirat lacul plin de nuferi, ahhh, cât e de frumos! Vă voi povesti mai multe despre evenniment într-o viitoare postare.

Am purtat o ținută puțin retro și confortabilă. M-am îndrăgostit de fustă! Pozele chiar sunt departe de adevăr, are niște culori magnifice, mai puternice, iar materialul e tare fain. Nu am prea multe fuste midi, dar clar trebuie să investesc în piesa asta vestimentară pentru că e versatilă și, contrar a ceea ce se crede, este și potrivită pentru fetele micuțe de înălțime ca mine. Ai nevoie doar de o pereche potrivită de tocuri.
Coafura nu a ieși cum voiam, aș fi vrut să semene mai mult cu cea de aici, dar nu le poți avea pe toate! :)) Când e vorba de aranjatul părului sunt un dezastru, adevărul e că nici părul nu mă ajută deloc, are cel mai subțire fir și este și foarte moale.

Acum spuneți-mi despre voi, ce planuri aveți pentru weekend?


(click the pink word for the exact link/dați click pe cuvântul roz pentru link-ul exact)
Skirt/Fustă - Here
Top/Maiou - random store
Sandals/Sandale - Vessos
Bag, headband/Geantă, bentiță - Meli Melo
Brooch/Broșă - handmade (I can't remember the name of the artist)


Photos by Adina.

18 comments

  1. Hai ma ca a aratat foarte bine parul, mie mi-a placut la nebunie :X Si asa e fusta e mai frumoasa in realitate :D Data viitoare nu mai facem poze in spatii super verzi :)))) Si zau ca nu trebuia sa imi dai credit pt. poze :)) Multumeeeeesc :*:*

    ReplyDelete
  2. Foarte dragut evenimentul! Abia astept sa vad mai multe fotografii!
    Iti sta tare dragut asa retro! Imi place mult fusta! :)

    ReplyDelete
  3. What a cute look, especially your hair do is divine!!

    ReplyDelete
  4. Imprimeul fustei e dragalas foc! Nu ma prea impac cu genul acesta de fuste, nu stiu de ce, desi le admir cu nesat pe blogurile de moda! Am una singura in dulap, si nu a fost scoasa niciodata la plimbare, poate ar trebui sa-i acord o sansa!
    Pe tine te prinde stilul usor retro, chiar foarte bine!
    Brosa sau insigna masinuta e dementiala!

    www.piecesofsoul.com

    ReplyDelete
  5. Fusta e intr-adevar superba! :D Imi plac si sandalele, merg de minune.
    Ce faina e locatia, of !

    ReplyDelete
  6. Ce sandale frumoase! Imprimeul fustei este interesant, imi place.pup

    ReplyDelete
  7. Oh my, ce mult imi place fusta, este superba!! La fel sunt si sandalele, au o culoare tare frumoasa :) imi place mult cum ti-ai aranjat parul :) te pup

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. This is such a great picnic outfit! I'm absolutely obsessed with the print of that skirt!

    ReplyDelete
  9. Your skirt is everything. I love how simple you styled it, I love how midi skirts are so elegant and ladylike.

    PrincessAudu

    ReplyDelete
  10. Ce bine merg sandalele cu fusta! <3
    E minunata fusta si iti vine tare bine! :*

    ReplyDelete
  11. your skirt is really cute!

    https://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete
  12. Foarte dragut red ca a fost evenimentul. Mai ales ca a avut loc in aer liber. Tinuta ta e superba, dar fusta aia...ti-am mai zis. E syperba! Iti sta perfect cu ea si pare frumos lucrata.

    Te pup

    ReplyDelete
  13. Foarte frumoasa fusta, imi place mult parul aranjat asa si cu bentita aia iti sta minunat <3

    http://www.newtouchofcolor.com/

    ReplyDelete
  14. vai..ce tinuta frumoasa...arati senzational!


    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  15. Ce frumoasa esti ! Imi place la nebunie detaliul cu masinuta, sandalele sunt minunate, iar fusta de-a dreptul gorgeous. Marimile la incaltarile de pe Vessos corespund ? As comanda si eu ceva, deci apelez la un cunoscator, merci mult !
    Kisses, Daiana
    http://chezdaiana.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Vai Simona e absolut superba fusta si vine absolut minunat <3 Mie-mi place cum ti-a iesit coafura si de data aceasta, te prinde foarte bine :*

    ReplyDelete
  17. Fusta e grozava ! <3

    www.simofever.wordpress.com

    ReplyDelete
  18. Ai o tinuta impecabila, la fel ca celelalte. Esti o frumoasa!

    http://amelie66.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.