QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

The girly girl with tons of pigeons

8/14/14

EN: My grandfather loves birds. As long as I know him he had birds: pigeons, canaries, goldfinches, budgerigars. His house was a bird sanctuary. I wasn't a big fan of them, I liked them, but was afraid of them. I must admit I still am a bit. With time my liking for pigeons became more of an aversion towards them. Good thing he doesn't have pigeons anymore. Now every time I see a bunch of pigeons I move away fast. :))) Not this time, as you will see in some of the photos below. I do think they smelled my fear though. :))
Do you love or own birds or any other animal or pet?

The outfit this time is more girly than usual. Every time I wear this kind of outfits my inner child surfaces, I don't know why, maybe because these outfits are pure, delicate just like a kid.
Dyed my hair in mint, but because it was rather orange than blond, the color didn't came out like it supposed to. You can read my article about my favorite hair dye, Pravana, here.
Which version of the outfit you like more: the one with the belt or the one without the belt?

RO: Bunicul meu iubește păsările. De când îl știu eu a avut păsări: porumbei, canari, sticleți, peruși. Casa sa era un sanctuar al păsărilor. Eu nu eram un mare fan al acestora, le plăceam, dar mi-era teamă de ele. Trebuie să recunosc că și acum îmi e. Cu timpul am căpătat mai mult o aversiune față de porumbei. E bine că nu mai are porumbei! :) Acum de fiecare dată când văd un grup de porumbei măresc pasul. :)) Asta până de curând, când m-am aventurat în mijlocul lor. Vedeți în pozele de mai jos. Totuși cred că mi-au mirosit frica. :))
Voi iubiți sau aveți păsări sau animale?

Ținuta e mai feminină decât de obicei. De fiecare dată când port genul ăsta de ținute copilul din mine iese la suprafață, nu știu de ce, poate pentru că ținutele astea sunt mai pure, delicate..ca un copil.
Mi-am vopsit părul în nuanța mentă, dar pentru că el devenise mai mult portocaliu decât blond, culoarea nu a ieșit cum trebuia. Puteți citi articolul meu despre vopseaua mea preferată, Pravana, aici.
Care versiune a ținutei vă face mai mult cu ochiul: cea în care port curea sau cea fără?


Dress/Rochie - random store
Sandals/Sandale - She Likes
Brooches/Broșe - Maia Grozăvescu, BURP


This is my attempt of being delicate around pigeons. :)))
Asta-i încercarea mea de a fi delicată când sunt porumbei în preajmă. :))

Step 1

Step 2

Step 3

The calm before the storm.
Calmul de dinaintea furtunii.
You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

17 comments

  1. Imi place mai mult varianta+curelusa, iti subliniaza talia si iti face o silueta tare faina!
    xoxo

    http://fashionablestreets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. imi place mult tinuta. asa cum ti am spus stilul acesta feminin-jucaus te prinde de minune.

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  3. si mie imi place tot varianta cu curelusa; eu am avut perusi si de atunci iubesc si mai mult pasarile :)

    ReplyDelete
  4. Haha I can relate to the dislike for birds! they're cute from far away but I don't want to have them near me :D
    The outfit is so lovely, the summery dress looks fab on you! SO cute with the pops of pink! <3

    ReplyDelete
  5. Ce dragute sunt pozele cu porumbeii :X Ma, imi plac ambele versiuni, dar putin mai mult cea in care porti cureaua, e o pata de culoare in plus :D
    Cat despre animale le iubesc, inclusiv pasarile. Chiar am vazut acum vreo cateva saptamani un papagal superb intr-un pet shop, parca scria numele meu pe el si cumpara-ma =)))) Si jur ca l-as fi luat de nu era 4 milioane, mi s-a parut papagalul perfect, ca sa zic asa =))) :*:*

    ReplyDelete
  6. Honestly, I'm so glad I found your blog. your smile is really wonderful and I like your lovely posts!

    ReplyDelete
  7. Adorable! I love the color combination and the birds seem to like you just fine. You didn't look tooooo scared. ;)

    love,
    a

    www.missdecaf.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. very cute! i love that heels!

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete
  9. You look gorgeous doll, love the look and those shoes :)) xx

    ReplyDelete
  10. You look beautiful!

    http://inmytinycloset.blogspot.com.es/
    http://instagram.com/inmytinyclosetblog

    ReplyDelete
  11. Foarte cute outfitul. Imi plac mult aplicatiile de pe rochita!! Well nu stiu de ce dar si mie imi e frica de porumbei, par asa fraaieri si zboara anapoda, te lovesc...In rest iubesc animalele, nu neaparat pasarile, ci animalele mai mari pe care le pot strange tare la piept. Imi plac pozele sunt atre vesele! :)

    ReplyDelete
  12. Same here, varianta cu curea, te subtiaza bine bine! Oricum mi se pare ca arati din ce in ce mai bine :D

    I Heart Black
    IHB Newsletter
    IHB Instagram

    ReplyDelete
  13. Brosele sunt superbe, le ador, le vreau! :))
    Imi place mai mult tinuta in carre ai curelusa.

    www.andrakat.wordpress.com

    ReplyDelete
  14. Ce outfit sweet, ador sandalutele roz, sunt delicioase. Iar tu pozezi atat de frumos, felicitari Mona, kisses!
    http://www.xcentrica.ro/cum-purtam-dungile/

    ReplyDelete
  15. Mai, mai Simona, da' tu vrei sa-mi faci mie rau cu toate perechile astea misto de sandale cpe care le ai? :D Iubesc tinutele almost all white, saptama trecuta numai tinute de genul am purtat :) Imi place mult mai mult versiunea in care porti curea, asta pentru ca si eu obisnuiesc sa port cureluse in talie :D :*

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.