QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

OMG, I'm so retro!

5/9/13

EN: Hey, hey! What a fun day! :)) I'm so good at rimes...NOT. Spent a couple of hours with my friends and took some lovely photos. I'm wearing this awesome tee from Tshirt Factory. I really wanted that print on something and they listen to my request and did the t-shirt. I went all retro wearing some vintage floral pants.
You should check Tshirt Factory site, they brought in store some cloth bags made of 100% cotton with original prints. They can also print anything you like on the bags or on any t-shirt.
P.S: They also made me this t-shirt.

RO: Hei, hei! Ce faceți, dragelor? Vă bucurați de vremea asta frumoasă? Eu da! Am petrecut câteva ore cu prietenele mele și am făcut niște poze drăguțe.
Am purtat tricoul ăsta grozav de la Tshirt Factory. Mi-am dorit imprimeul ăsta demult, iar ei mi-au făcut pe plac. Am mers numai pe retro, de aceea și pantalonii vintage înflorați.
Cei de la Tshirt Factory au scos și niște produse noi, pe lângă renumitele tricouri și stickere. Ei au adăugat pe site sacoșe de pânză perfecte pentru zilele calde, pentru persoanele practice, care își doresc accesorii cât mai originale și aproape de personalitatea lor, sacoșele sunt făcute din 100% bumbac, gros, rezistent și eco-friendly. Au adăugat acest produs foarte popular atât pentru utilitatea, cât și pentru ușurința cu care se asortează ținutelor casual. Au imprimeuri foarte interesante. Iar dacă vrei tu ceva neapărat imprimat pe ele, doar trebuie să le spui.
P.S: Iată aici alt tricou de la ei purtat într-o postare.

T-shirt/Tricou - Tshirt Factory
Pants/Pantaloni - vintage
Earrings/Cercei - Jewelry Box
Shoes/Pantofi - random store
Bag/Geantă - Oasap


Some of the bags.
Câteva dintre genți.

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

24 comments

  1. bravo,fetelor. foarte dragut! va pup

    ReplyDelete
  2. Ce poze frumoase!!! Imi plac la nebunie pantalonii si tricoul e foaaarte dragutel!

    Pupici,
    Julie

    The Lovely Darlings

    ReplyDelete
  3. Haha, what a cute top! I love it with those floral pants of yours. You really know how to wear pants well. Those are no exception!

    ReplyDelete
  4. Ce frumosi sunt pantalonii!Love them!

    ReplyDelete
  5. like like liiiike pt tricou, e genial!
    :D
    iar geanta aia cu pisica e geniala!
    trebuie neaparat sa-mi comand ceva de la ei :D
    a fost super azi, abia astept sa mai iesim :D

    ReplyDelete
  6. Sunteti foarte frumoase! Imi place tricoul, e cute!

    ReplyDelete
  7. imi place , am si eu un tricou retro cu o pictura de Michelangelo :)

    ReplyDelete
  8. Foarte frumosi pantalonii ;).

    http://www.cristinasurdu.com/

    ReplyDelete
  9. imi plac pantalonii!! si foarte faine poze :)




    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  10. Looking good! I love the print in the t-shirt with the pants! Based on the pictures you had a lot of fun!

    Pop Culture&Fashion Magic

    ReplyDelete
  11. hey there! thank you for your comment!
    Would you also like to follow each other?
    let me know. big kiss!!

    http://8melite.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  12. Foarte faini pantalonii, ai creat o tinuta frumoasa xo

    ReplyDelete
  13. Awesome!! Love this combination hon!! Cool t-shirt!! Kisses :)

    Concurs!!
    Like and Share la poza si puteti castiga aceasta rochita superba!! <3

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201066163034958&set=a.1985269430116.2118231.1194668603&type=1&theater

    ReplyDelete
  14. OMG so cute! I love this look so much! You all look great, really!

    ReplyDelete
  15. Hehehe, I love this shirt, it's so cute and fun :)

    ReplyDelete
  16. foarte faina alegere de tricou, si imi plac si pantalonii!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.