QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

It's time for pastels!

3/19/14

EN: Spring is definitely here! And that makes me happy! I decided to celebrate it by wearing a lovely pastel look mainly composed of green shades. This top is the prettiest, is from the spring/summer 2014 collection of Casa de Moda Fancy. When I first saw these shoes I thought they will go great with the top and they do. I adore them, look at that color, look at that shape! Perfection, if you ask me!
It was a crazy windy day when I took these photos, that is why the messy hair and the frowning.
I will be brief today, I'm very sleepy.
Have a fantastic week!

RO: În sfârșit primăvară, frățică! :D Nu aveți idee cât mă bucur! Am zis să sărbătoresc momentul printr-o ținută pastelată alcătuită, în principal, din diferite nuanțe de verde. Bluza asta e cea mai drăguță, voi vedeți ce culoare și material frumos are?! Să nu mai spun de imprimeul cu flori! Face parte din colecția de primăvara-vară 2014 a Casei de Modă Fancy, colecție ce pe mine m-a cucerit imediat! Eu zic sa intrați pe site-ul lor să vedeți ce alte minunății mai au. Pe mine mă veți vedea și într-o rochie de la ei în curând. :)
Când am văzut prima dată pantofii m-am gândit că s-ar potrivi de minune cu bluza, și așa a fost. Îi ador! Modelul meu preferat de pantof.
Când am făcut pozele bătea vântul ca nebunul, așa că să nu vă mire că sunt ciufulită și foarte încruntată în toate pozele. M-am enervat teribil încercând să fac o poză decentă, dar se pare că nu mi-a ieșit.
Cam atât azi..să aveți o săptămână faină!

(click the pink word for the exact link/dați click pe cuvântul roz pentru link-ul exact)
Top/Bluză - Casa de Modă Fancy
Shoes/Pantofi - Here
Pants/Pantaloni - second hand store
Necklace/Colier - Appleineye
Bag, ring/Geantă, inel - Meli Melo


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

18 comments

  1. Foarte frumoasa tinuta, imi plac foarte mult pantalonii!

    ReplyDelete
  2. Mint e culoarea mea preferata, si bluzita e super draguta.

    Te pup

    http://miu-miu.ro/

    ReplyDelete
  3. The hues turn out so good!! Love the minty top <3 <3

    http://steffisanta.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. very nice, darling! love your outfit! pupi

    ReplyDelete
  5. What a lovely spring look! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  6. wahoo, pastels! I'm excited to break out the pastels soon. Not that I haven't been all winter, lol. I adore that necklace and the pretty mint color of your top. Oh la la!

    ReplyDelete
  7. Truly beautiful! so elegant with a twist!

    ReplyDelete
  8. I love pastel colors, Yai for Spring!!! This crop top looks so cute on you and I love how you paired it with that colorful necklace. I have several multi-color necklaces that I neeeeever use, but seeing this outfit really makes me want to bust them out and wear them, thanks for the inspiration :)

    www.thejoyoffashionblog.com

    ReplyDelete
  9. ce`mi place topul <3 si culoareaaa :D te puup :*

    ReplyDelete
  10. Love this top on you! You have such a bright strong personality!

    ♥ Oxana
    O X A N A  M.U.A makeup blog
    Bloglovin | Facebook | TumblrInstagram

    ReplyDelete
  11. Love, love, love the colors <3 Trebuie sa mai ies si eu din negru, neaparat haha :D

    ReplyDelete
  12. Am admirat pantofii de când i-am văzut pe FB. Sunt foarte feminini şi perfecţi pentru primăvară.
    Îmi place cum i-ai integrat în combinaţie.

    ReplyDelete
  13. Adaug si aceasta tinuta pe lista preferatelor mele. Culorile imi plac la nebunie. Imi place bluza, colierul, pantalonii si atat. Pantofii nu sunt pe placul meu. Mie imi plac doar stiletto :) Si geanta imi place!

    ReplyDelete
  14. Imi place foarte mult combinatia de culori. Un mix reusit!

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.