QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

School girl

10/28/12

EN: I do look like a school girl, right? A school girl in such a lovely autumn scenery. I've missed wearing my navy blazer, I would wear it with everything! Also, can you see the arm candy?! All skulls, baby!..via Estarer, of course. I just love the jewelry from them! They have such a wide range of accessories, they're every girl's dream!

RO: Arăt ca o şcolăriţă, nu-i aşa? O şcolăriţă într-un minunat peisaj de toamnă.  Mi-a fost dor să port sacoul ăsta bleumarin, l-aş purta cu orice! Minunăţiile de pe mâna mea le vedeţi?! Numai cranii, iubire!..via Estarer, bineînţeles. Iubesc bijuteriile de la ei! Au o gamă largă de accesorii, visul oricărei fete!

Bracelets/Brăţări - Estarer
Necklace/Colier - Biba Bijoux
Blazer/Sacou - second hand store
T-shirt/Tricou - New Look
Shoes/Pantofi - Nine West
Bag/Geantă - Lowland
Skirt/Fustă - random store


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

25 comments

  1. And such a cute school girl you are! That blazer is just the perfect fit for you, and those bracelets are indeed fun little additions to your outfit. :)

    ReplyDelete
  2. Yes, you do! You look so cute! Love how you pulled this outfit! I really like the shirt and skull bracelets!

    ReplyDelete
  3. you look super cute! i love the bracelets :)

    Escape 

    ReplyDelete
  4. super pretty! :OOOOOOO


    ♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. You look so lovely, my friend.
    Enjoy Sunday.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    ReplyDelete
  6. I think u look like a modern business woman! Gorgeous <3

    ReplyDelete
  7. Ce cute look ti-ai ales!
    :P
    Imi plac mult bratarile.
    Pup...

    ReplyDelete
  8. E super outfit-ul. Geanta, blazer-ul, tricoul, colierul imi plac foarte mult!

    ReplyDelete
  9. dragut :)

    www.cecilleblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. this style suits so well! elegant!

    ReplyDelete
  11. mie imi place tare mult tricoul... pare foarte fain:D

    ReplyDelete
  12. Ce e drept bratarile alea sunt geniale!! Si sacoul imi place mult:D

    ReplyDelete
  13. I adore your outfit! thank you for your sweet comment on my blog :)

    xx
    smudged-fingerprints.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. foarte cute!school girl chic!

    http://www.asparklyhanger.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  15. Bratari cu cranii, nu stiu, nu sunt pe gustul meu, in rest...super!

    ReplyDelete
  16. Geanta, blazer-ul, tricoul, colierul imi plac foarte mult, iar tu esti si mai draguta decat o scolarita!

    ReplyDelete
  17. un unusual look for you but still fabulous;) and i love your skull bracelets!
    love and kiss,mary
    http://www.maryloucinnamon.com/

    ReplyDelete
  18. cute outfit:)
    azi am dat peste blogul tau si imi place super mult :D

    ReplyDelete
  19. amazing outfit! Love the bracelet with skulls! :)
    kiss

    ReplyDelete
  20. Cute outfit:) Bratarile sunt grozave!

    www.aristokitties.blogspot.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.