QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Irlanda s-a mutat în București la The Harp Irish Pub & Restaurant

11/25/17


Zilele trecute am avut parte de un festin culinar când am pășit la pub-ul și restaurantul irlandez The Harp. Mi-a plăcut foarte mult locul de cum am intrat pe ușă, tipic irlandez, spațiu din belșug, atmosferă relaxantă, ideal pentru a bea un Guinness sau un whisky aromat cu prietenii și a te bucura de o masă gustoasă. Sau de o cafea bună, au o selecție bogată de cafele. Eu am încercat o ciocolată caldă cremoasă și absolut delicioasă.


Alături de alți bloggeri am degustat noul meniu: plăcintă irlandeză cu pui, vită, oaie sau pește, coaste 
de porc cu inele de ceapă, 3 tipuri de cârnați- Harp cu boabe de muștar, Nurenberger sau
Bratvust, diferite tipuri de paste, penne The Harp și salate. Nu mă pot hotărî care este felul meu preferat, eu zic să încercați și voi și veți fi la fel de indeciși ca mine în privința mâncării favorite.


Seara s-a încheiat cu deserturi, bineînțeles: tiramisu, tortul casei cu ciocolată neagră belgiană și vișine, cheesecake cu dulceață de fructe de pădure făcută în casă și plăcintă cu mere și biscuiți, cu brânza dulce și înghețată de vanilie. Da, recunosc, am gustat din toate, nu aveam cum să nu o fac, arătau într-un mare fel!! Plăcinta a fost divină, combinația asta între plăcintă caldă și înghețată e extraordinară.

Și cum mâncarea bună merge la fix cu muzica bună, în fiecare seară de joi până sâmbătă sunt organizate concerte live, iar miercurea este seara magică alături de magicianul Andrei Girjob.

Surpriza locației este concertul acustic și exclusiv al lui Bumblefoot, fostul chitarist al formatiei Guns ‘n Roses, care vine special în România pentru The Harp Irish Pub & Restaurant pe 26 noiembrie. Îți poti rezerva alături de artist chiar și o sesiune de Meet&Greet înainte de spectacol. Rezervările și biletele pot fi găsite direct la locație sau telefonic: 0735 554 455.

Locație: Bibescu Vodă, nr.1, sector 3



No comments

Post a Comment

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.