QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Flamingo, pasărea oficială a verii 2017

10/2/17


Kimono - Takko
Rochie/Fustă - here
Saboți - H&M
Geantă - Stradivarius

Poz(n)e de Sabin Barac

"Perfect timing!" poți spune. Ce-i drept, sunt un as la asta. Dovada: prima mea ținută de vară e publicată când a poposit toamna de ceva timp. 😄 Eu tot mă felicit că am reușit să mai postez ceva. 


Ce am făcut eu aici, am purtat o fustă ca rochie. De ce? Păi pentru că mi s-a părut că arată mai bine pe mine în varianta asta decât în varianta pentru care a fost menită. :) Așa că am făcut o combinație lejeră de vară, da, de vară. Chestia cu franjuri de deasupra era și ea menită pentru plajă, însă de când o am, de vreo 2 ani cred, nu a văzut plajă. În rest am purtat-o mai mult decât îmi port greutățile pe umeri. :)))

Cam la asta s-a rezumat ținuta mea, în piese purtate altfel decât cum au fost prezentate pe site-uri și în magazine.

P.S: Dacă îți place rochia/fusta o găsești AICI.




1 comment

  1. Wai si eu vrut sa-mi iau fusta, dar vad ca nu e chiar asa faina ca'n poze;)
    Imi place ca ai fost creativa, bravo si ti-a iesit un super outfit!:)

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.