QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Cum mi-am schimbat look-ul

6/9/17


Fotografii: Sabin Barac

Hei, hei! Long time, no see..or talk. :) De ceva vreme râvneam la o schimbare de look, parcă mi-era dor de o nuanță deschisă la păr. Nu mă mai vopsisem din iulie anul trecut, mai-mai că se făcea 1 an. Am început prin a căuta în lung și-n lat un salon care să-mi fie pe plac și m-am oprit când am descoperit pagina de Facebook a salonului Naldis unde am găsit ce voiam: multă, multă culoare și frizuri cool. Am văzut că folosesc produsele Pravana, produse pe care le-am folosit și eu de nenumărate ori pentru a-mi colora părul în nuanțe faine: albastru, verde, bleu, roz, corai, mov și lista poate continua.
Următorul pas firesc a fost a-mi face o programare.
Azi am decis să vă povestesc despre experiența mea la acest salon.


E un salon cozy pe lângă spitalul Colțea. Am fost întâmpinată de Boticelli, cățelul salonului, un caniș simpatic.
Părul meu era într-o multitudine de nuanțe: culoarea naturală (un șaten închis), un maro-portocaliu, un galben, însă după primul pas, decolorarea, acesta a ajuns la o culoare uniformă. Decolorarea s-a făcut mai întâi pe lungimea părului, apoi la rădăcina acestuia. De obicei, sufeream tare mult la decolorare, o usturime accentuată, de multe ori insuportabilă care ducea la răni multiple. 
Am scalpul foarte sensibil. Mda, noi femeile, ne cam chinuim singure! De data aceasta, nu am avut aceeași problemă. Produsele Pravana și-au spus cuvântul.  Mai jos vedeți acest procedeu.



Mai departe am stabilit noua culoare a părului meu alături de Nadia Gheorghiță, cea care deține Naldis. Eu aș fi mers pe un roz pe toată lungimea părului, însă la sfaturile sale am ales o combinație de gri la rădăcină, roz pal și corai.

Fetele au lucrat cu atenție și profesionist, de aici și rezultatul minunat.






Dacă optați și voi pentru asemenea nuanțe trebuie să știți că se duc foarte repede de pe păr, în unele cazuri chiar de la prima spălare. Acest lucru se întâmplă cu majoritatea nuanțelor pastelate. Dacă doriți culori mai de durată optați pentru nuanțe de gri, verde, albastru, mov, fuchsia.






Eu am fost mulțumită de rezultatul final, îmi place tare mult această combinație de culori. De fiecare dată când am folosit produse Pravana m-am declarat satisfăcută, iar serviciile oferite de Nadia Gheorghiță au fost pe placul meu, așa că recomand cu drag.




No comments

Post a Comment

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.