QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Lugo - bucătăria mediteraneană din centrul Bucureștiului

2/14/17

(Photo credit: Sabin Barac)

Zilele trecute am decis să iau prânzul la Lugo, un loc relativ nou în oraș, situat în Piața Romană unde cândva se afla Goccia. De cele mai multe ori îmi dau seama dacă mă voi bucura de un loc din momentul în care am intrat pe ușă, design-ul și modul în care sunt întâmpinată fac diferența. Iar cum am pășit în Lugo am realizat că îmi va face plăcere să mă aflu acolo. Design-ul se mula perfect pe specificul restaurantului, cel mediteranean. Plafon cu imprimeu exotic, plante vii, scaune colorate, corpuri de iluminat interesante, o atmosferă de lounge, perfectă pentru petreceri seara. Dacă urci câteva scări dai de un alt design și de o altă atmosferă, puțin mai intimă, cu mese albe, bibliotecă albă și scaune cu imprimeuri gen Vogue. În funcție de starea ta de spirit îți alegi locul potrivit pentru tine.





Noi ne-am așezat în prima zonă, lângă bar și am comandat pentru început ceva de băut, apoi am decis să continuăm cu aperitive: bruschete mixte cu roșii, ton, somon fume și prosciutto. Au fost delicioase și ne-au deschis apetitul pentru mai mult. Însă a fost destul de greu să ne hotărâm ce vom servi, pentru că ne făceau multe preparate cu ochiul.


Meniul e destul de variat și interesant: salate cu ton, fructe de mare la grătar, somon fume etc, supe cu fructe de mare, diverse tipuri de risotto,tot felul de paste (cea cu nero di sepia, creveți și gorgonzola suna tare bine), wok-uri, saltimboca, cotlete și mușchi de porc și vițel, rață și multe, multe altele.

Cu dificultate eu am ales somon în crustă de migdale (somon, fulgi de migdale, dijon, fasole verde), iar Sabin a mers pe cotoleta de vitello (cotlete de vițel marinate cu sos de vin alb, usturoi, servit cu piure de cartofi dulci aromatizat cu cimbrișor). Somonul a fost foarte bine gătit, iar fulgii de migdale i-au dat un gust și o aromă aparte, dijonul a fost o completare plăcută și gustoasă. Nu m-am putut abține să nu gust și din cotlete, gătite exact atât cât trebuie, sosul de vin alb se distingea foarte bine și oferea o aromă deosebită coastelor. Am făcut niște alegeri excelente cu aceste feluri de mâncare.Desertul a fost și el pe măsură: soufle de ciocolată - yummy, yummy și tortul casei -  fresh și ușor.


Mi-a plăcut în mod deosebit amabilitatea ospătarilor și cunoștințele acestora despre preparatele din meniu. Mi s-a întâmplat de nenumărate ori să întreb ceva despre un preparat sau să cer să-mi fie recomandat un fel de mâncare și să primesc un "nu știu" ca răspuns. La Lugo nu stau deloc lucrurile așa și asta m-a bucurat.


Lugo este un loc în care dacă ai ajuns o dată cu siguranță vei reveni de nenumărate ori.

Facebook: https://www.facebook.com/LugoBucharest

2 comments

  1. Looks awesome, thanks for sharing dear :D
    Great blog! I'm following you, follow back?
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.