QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

REVIEW: Parusan, soluția împotriva căderii părului

12/14/16


(Poz(n)e de Sabin Barac)

Părul meu a trecut prin o grămadă de experimente: de la toate culorile posibile la mai toate tunsorile posibile. Eu mă mir că dragul de el nu m-a părăsit încă. 😆 Așadar el și-a dorit să fie și îngrijit corespunzător dacă tot a pătimit atât, iar eu am acceptat să îl ajut. Recent am testat gama Parusan, o soluție inovatoare pentru îngrijirea părului, ce are la bază substanța activă AnaGain™, considerată a fi unul dintre cele mai eficiente ingrediente pentru reducerea căderii părului. Gama aceasta este compusă din două produse: șamponul stimulator și tonicul energizant. Deși eu nu sufăr de o cădere a părului prea accentuată, am decis totuși să le încerc, descrierea lor suna tare promițător. 

Iată ce ne spune că realizează acestea:
  • Stimulează circulația la nivelul scalpului
  • Favorizează hrănirea pielii capului cu substanțe nutritive
  • Reduce căderea părului și accelerează faza de creștere a părului

Eu le folosesc cam de o lună jumătate, chiar două. Deși în descrierea șamponului se recomandă utilizarea zilnică, eu m-am spălat cum o fac de obicei, la 3-4 zile. Acesta are un miros foarte plăcut, face spumă din abundență, deși știu că acesta nu e un criteriu de stabilire a calității unui șampon, și lasă părul moale la atingere. Ingredientele sale sunt: extract de lăstari de mazăre, biotină, L-arginină și vitamina E. Tonicul energizant se aplică după utilizarea șamponului, la rădăcină, pe părul umed prin masarea pielii capului. Nu se clătește, se lasă părul să se usuce și poate fi coafat în mod obișnuit. Îmi place că produsul se poate distribui foarte ușor datorită capătului subțire. Am impresia totuși că eu am aplicat cam mult de fiecare dată pentru că părul meu a început să se îngrașe mai ușor (el având oricum tendințe de îngrășare) și să fie mai încâlcit. Poate pentru cineva cu părul uscat ăsta e chiar un lucru benefic. Au fost dăți când am aplicat doar șamponul tocmai pentru a vedea care este cauza îngrășării părului, iar la folosirea exclusiv a acestuia părul nu s-a îngrășat atât de repede și a fost mai moale.




 Rezultate: Pentru un păr cu firul subțire, cu tendințe de îngrășare, abuzat de placă și colorat în exces, cu o cădere a părului nu prea accentuată, Parusan a realizat următoarele: o creștere mult mai rapidă a firului de păr, i-a creat volum, i-a dat un aspect mai sănătos.
Îl recomand cu drag celor cu probleme de cădere a părului. Prețurile produselor sunt accesibile: între 30 și 36 de lei.


No comments

Post a Comment

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.