QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Must haves for spring: colorful outfits

3/24/16

Jacket/Geacă - Bershka via kurtmann.ro
Shirt/Cămașă - Shein
Jeans, boots/Blugi, botine - H&M

EN: Hey, guys! How is your week? 
I don't know about you, but I'm so ready for spring, maybe that is why this colorful outfit and the pretty floral print. I'm so yearning for warm weather. I remember when I was a kid how happy I was when spring arrived. I still am, maybe not that excited as back then, but still. What is your most vivid memory as a child? If you were to go back in time at what age will you stay?


RO: Salutare, dragilor! Cum e săptămâna voastră?
Nu știu voi ce ziceți, dar eu sunt pregătită să vină primăvară, poate și de aceea ținuta asta colorată și imprimeul floral. Sunt nerăbdătoare să avem doar vreme călduroasă. Îmi amintesc că atunci când eram o copilă eram atât de fericită când venea primăvara. Încă sunt, dar nu la fel de entuziasmată ca atunci. 
Care este cea mai vie amintire pe care o păstrați de când erați micuți? Dacă ar fi să vă întoarceți în timp la ce vârstă ați rămâne?


You can also find me on FACEBOOK INSTAGRAM BLOGLOVIN' PINTEREST TWITTER.

2 comments

  1. Imi place tare mult tinuta asta, iar pozele sunt foarte frumoase! De bluza m-am indragostit de cand am vazut-o prima data la tine, iar geaca are o culoare minunata, perfecta pentru primavara.:) Pupici

    http://flashforwards.blogspot.de/2016/03/rose-quartz-maxi.html

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.