QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Crop tops - how to decently show some skin

5/5/15

Crop top/Bluză - Mini Prix
Blazer/Sacou - Dresslily (also worn here)
Jeans/Blugi - H&M 
Shoes/Pantofi - Stradivarius
Necklace/Colier - Meli Melo 

EN: Folks, how are you today? Did you celebrated the International Worker's Day on May 1? I never do something special for that occasion, unlike most of my fellow Romanians. Well, in fact, I did something different, I went out in a club, but on May 2nd. Clubbing is not my type of entertainment so I do it very rarely. I usually like to hear people when they are talking to me. :))
The rest of the weekend I just did a big nothing, I think spring asthenia is having a lot of saying here. I hope you did something more interesting than me and you will tell me all about it.

Yes, what can I say, that day I felt the need to show my belly button and my sculptured abdomen. :)) You know the saying: once you grow old, you go cuckoo. :)) Influenced by these cuckoo birds, me, a woman at almost 32, decided it was the right moment to parade my stomach. I don't know if it was my most wise decision taking in account I've received a lot of comments on the streets, but trust me when I say you will see my like this again. :)) In other words, I haven't learned a thing from this experience.


RO: Oameni dragi, ce mai faceți? Cum ați petrecut de 1 mai? Eu niciodată nu m-am agitat să fac ceva special cu ocazia asta, iar acum nu a fost o excepție. De fapt, pot spune că am făcut ceva diferit de ce fac de obicei, am ieșit în club, dar nu pe 1, ci pe 2. Pe 1 am făcut cumpărături, că nah, ce poate să facă un om de Ziua Muncii decât să se plimbe prin hipermaketuri și să cumpere d-ale gurii?! :))) Eu nu sunt o împătimită a cluburilor, ies foarte rar, nu prea e genul meu de distracție, prefer să mă înțeleg cu persoana de lângă mine. :)) 
Restul weekend-ului pur și simplu am vegetat, presimt că astenia de primăvară își spune cuvântul.
Sper că voi ați făcut ceva mai interesant, aștept poveștile voastre.

Da, ce pot să spun, în ziua aceea am simțit nevoia să îmi scot abdomenul în triunghiuri la aer. :)) Știți cum se spune: de la o vârstă stolurile de păsărele își fac mai mult de cap. Influențată de acțiunea păsărelelor, eu, femeie la aproape 32 de ani, am zis că ar fi momentul potrivit să defilez cu, să mă exprim plastic, burta la soare. :)) Nu cred că a fost cea mai înțeleaptă decizie a mea ținând cont că am primit câteva comentarii, dar sunt sigură că o să mă mai vedeți în ipostaza asta de câteva ori. Cu alte cuvinte, nu am învățat nimic util din experiența asta. 
Hai că vă las, data viitoare promit mai puțin abdomen. :)


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

7 comments

  1. I love crop tops but I like to wear them with high waisted trousers or skirts. Great outfit. xoxoxo

    ReplyDelete
  2. Love it doll, what a gorgeous top :)) xx

    ReplyDelete
  3. Oamenii oricum comenteaza aiurea la noi, asa ca nu are sens sa ii bagi in seama! Stii doar ca esti superba si minunata, ce te intereseaza de restul :))) :* :*

    ReplyDelete
  4. Nu iti sta rau si nu se vede cine stie ce burta, dar la pantaloni pt un crop top as fi mers pe ceva cu o talie puuuutin mia inalta :D
    xo
    http://fashionablestreets.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Și eu port crop top-urile cu talie înaltă de obicei, dar am zis să încerc ceva diferit de data asta. :)

      Delete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.