QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

The perfect bodycon dress and some introspection

2/2/15

Dress/Rochie - Zara via Kurtmann.ro
Boots/Cizme - Persunmall
Tights/Dresuri - Kurtmann.ro
Earrings/Cercei - Six
Rings/Inele - Meli Melo

EN: As years go by I realize that I haven't became the person I wanted to be. I had so many dreams for me, so many plans, I thought I could conquer the world. Oh no, I didn't thought I could conquer the world, I was sure I would. I though that nothing will stand in my way, but life proved me wrong. So many, many things stood in my way, too many too handle. Many and extremely painful ones. I'm so different from the person I was 10 years ago and I don't like the person I am today. I want my dreams and my plans back, but above all I want the hope back and the strength that I can do anything. They've got lost along the way and I'm afraid I will never gain them again or if I will it will be too late. It hurts, but I have to admit, I'm not that young anymore. People at my age have accomplished a lot and I didn't. But what hurts more is that I believe that I will never will.
I will leave this introspection for another time. Let me tell you a few words about the outfit now. Bodycon dresses are one of my favorites. This grey chic piece is beautiful and can be easily dressed up or down. I've accessorized it with burgundy and black accessories to keep the look a bit simple, but gave it a twist with the over-the-knee boots and striped tights. The scenery doesn't go so well with the outfit, but it was a quick decision to take photos and didn't had time to look for something else. :)
Hope you enjoy it!


RO: Cu cât trec anii cu atât realizez că nu am devenit persoana ce îmi doream să fiu. Aveam atâtea visuri, atâtea planuri, credeam că pot cuceri lumea. De fapt, nu, nu credeam că pot cuceri lumea, eram sigură că o voi face. Credeam că nimic nu îmi va sta în cale, dar vai, cât m-am înșelat. Prea multe și mult prea dureroase au fost lucrurile și întâmplările ce mi-au stat în cale. Atât de greu de surmontat. Sunt atât de diferită de persoana care eram acum 10 ani și nu pot spune că îmi place cea care sunt azi. Îmi vreau visurile și planurile înapoi, dar mai presus de toate vreau speranța înapoi și puterea aceea care mă ajuta să înving orice. S-au pierdut undeva pe drum și mi-e teamă că nu le voi recupera vreodată ori dacă le voi recupera va fi prea târziu. Doare să recunosc, dar nu mai sunt atât de tânără. Alții la vârsta mea au realizat atâtea, eu nu (știu că aceste comparații nu sunt sănătoase, dar nu mă pot abține să nu le fac). Și ce doare mai rău e că eu cred că nu voi realiza vreodată.
Mă opresc aici cu introspecția și încep a vă spune câteva cuvinte despre ținută. Rochiile pe corp sunt printre preferatele mele. Această piesă de culoare gri este minunată și poate fi purtată cu ușurință la birou sau la o petrecere. Am accesorizat-o cu accesorii burgund și negre pentru un look simplu, dar interesant prin adăugarea cizmelor peste genunchi și a dresurilor în dungi. Peisajul nu se prea potrivește cu ținuta, dar a fost o decizie rapidă de a face fotografii și nu am avut timp pentru a căuta o altă locație. :)
Sper să vă placă!

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

17 comments

  1. In pozele astea eu vad o femeie frumoasa si puternica, tanara, cu o viata inainte pentru a-si implini visele. Keep dreaming!

    ReplyDelete
  2. Foarte draguta rochia, parul iti sta super, machiajul, cerceii- iti vin minunat. De un moment de introspectie avem nevoie toti, dar trebuie sa fim blanzi cu noi insine si sa credem in noi! Eu zic asa, sa ne bucuram de calatorie chiar daca nu ajungem la destinatie! ;)

    ReplyDelete
  3. Perfect! That's all I have to say!

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  4. Esti foarte frumoasa si finuta! Mai ai destul timp sa iti iei visurile inapoi si sa le trasnformi in realitate! :)

    ReplyDelete
  5. Wow you look amazing dear! You rock this dress and your curves! Suits you perfectly! <3

    ReplyDelete
  6. Really pretty dress, love it.

    http://freedmode.blogspot.fr/
    See you soon
    Kisses

    ReplyDelete
  7. O sa le realizezi pe toate, ai sa vezi! Hai sa fim optimiste! La cat de bine arati in pozele astea si cat de bine iti sta cu rochia asta trebuie sa fii optimista!!! :* :*

    ReplyDelete
  8. Trebuie sa apreciezi lucrurile marunte, sa te bucuri de calatoria asta , viata e scurta - nu e bn sa ai regrete.
    Mai mult I DO decat I WANT ajuta, fa tot ce iti place !

    Nu vreau sa sune aiurea insa din pacate societatea, cultura poporului nostru, mentalitatea, cresterea ...nu stiu exact ce , cat si cum, dar toate astea la un loc cateodata sunt daunatoare, spun asta pt ca traiesc de 1 an in Germania si perspectiva mea asupra vietii si a ceea ce primeaza in ea s-a schimbat total.
    Capul sus, ai reusit multe pe care tu le crezi marunte insa pt altii sunt lucruri de neatins!

    ReplyDelete
  9. Really Nice: we love your beautiful style!! Congratulations!! www.siracusinaproductions.com

    ReplyDelete
  10. stunning
    http://melodyjacob1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Esti super sexy mandro!! Imi place rochita ta mult si te prinde foarte bine. Super eleganti cerceii tai. :D

    ReplyDelete
  12. Nu cred ca merita sa te intristezi pentru ca "nu ai realizat atat de mult cat iti doreai" si nu ai ajuns acum 10 ani unde credeai ca vei ajunge. In fond, cine dicteaza ce trebuie sa obtinem in viata si unde sa ajungem? Cred ca trebuie sa ne bucuram de fiecare clipa a vietii si sa nu ne lasam strivite de presiunea familiei, a prietenilor etc, care "ne vor binele" si cred ca ar fi mai bine sa ne maritam, sa facem copii si sa avem un job intr-o corporatie multinationala...ca deh, "da bine" si suntem oameni realizati astfel.
    Si eu sunt exact ca tine, sau poate mai rau din punctul altora de vedere...am aproape 33 de ani, insa nu m-am maritat, nu am "puiat" si nici "job stabil" in campul muncii nu am. Insa castig bani din ceea ce imi place, tocmai am slabit 12 kg, arat si ma simt minunat. in momentul de fata, cred ca "sky s the limit"...si asa cred ca ar trebui sa gandesti si tu. Haters gonna hate, important e sa fii tu impacata cu tine. NU CEDA presiunii si urmeaza-ti visele. Calatoria e magica, bucura-te de fiecare moment.
    Te pupa Thea

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.