QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

When there are no words to describe the feelings...

12/8/14

EN: On December 1st I have lost one of the most important persons in my life, my grandmother. I will not say more, because no words can't and never will describe my love, my feelings for her. She didn't liked when I've dressed in dark colors, especially black, so this very colorful post is dedicated to her, the most amazing woman in the world. 
The photos were taken a day after my birthday, on 28th November.

RO: Pe 1 decembrie am pierdut una dintre cele mai importante ființe din viața mea, draga mea bunică. Nu voi spune mai multe, pentru că nu există cuvinte, și nu vor exista vreodată, care să exprime sentimentele, dragostea mea pentru ea. Nu îi plăcea deloc când mă îmbrăcam în culori închise, în special negru, așa că postarea asta colorată îi este dedicată ei, celei mai extraordinare persoane din lume.
Fotografiile au fost făcute cu o zi după ziua mea de naștere, pe 28 noiembrie.


Skirt/Fustă - HERE
Sweater/Pulover - Mim
Boots/Cizme - Filty
Earrings/Cercei - Rossetti

26 comments

  1. Imi pare rau pentru pierderea ta, stiu ce inseamna... insa e dragut din partea ta sa te gandesti la ea si sa-i dedici ceva ce stii ca i-ar fi placut :)
    Fusta e superba, culoare, model, material, textura, iar combinatia cromatica a tinutei imi place super mult!!!

    ReplyDelete
  2. imi place combinatia de culori. fusta e superba!

    ReplyDelete
  3. Draga mea, superba ca intotdeauna, ti-am mai zis si iti zic din nou, culoarea asta de par este facuta pentru tine!!!!
    Stii deja cat de rau mi-a parut pt pierderea ta, sa nu mai spun cate griji mi-am facut cand am vazut ca ai disparut pt cateva zile! Pot sa mai spun doar ca bunica mea are ceva in comun cu bunica ta, nu suporta sa ma vada imbracata in negru :D :* :* :*

    ReplyDelete
  4. So sorry for your loss. Grndmothers can be so inspirational, and often have a huge impact on one's life (mine certainly did). And your beautiful outfit would make your grandmother so proud.

    ReplyDelete
  5. Imi pare sincer rau. Condoleante, draga mea :(

    ReplyDelete
  6. Sorry about your lost. Very sad indeed.

    ReplyDelete
  7. Imi pare foarte rau de pierderea ta :(!
    P.S. Te prinde atat de bine tunsoarea si noua culoare!

    ReplyDelete
  8. imi place tinuta foarte mult, dar cumva mi se pare prea mult cu aceasta nuanta de par ... :) fusta iti sta suuuper! te pup :*



    Saci
    ChocolateFashionCoffee
    ChocolateFashionCoffee Facebook Page

    ReplyDelete
  9. Sorry for your loss my dear. This is an amazing outfit & I love your hair color!

    Mae from
    http://blackhairblackdress.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  10. Imi pare tare rau pentru pierderea ta, stiu exact prin ce treci, eu am ramas cu un gol in suflet pentru totdeauna dupa ce bunica mea s-a dus :(

    www.descude.com

    ReplyDelete
  11. Imi pare tare rau pentru pierderea ta Mona, dar fii tare, trebuie! Arati fabulos, la fel ca de fiecare data, pupici!
    http://www.xcentrica.ro/cum-purtam-imprimeul-tartan/

    ReplyDelete
  12. Ah, I am so sorry to hear your loss. That is absolutely tragic to hear. :( I hope that you are coping somewhat well, though I know these things need time. *big hugs*

    ReplyDelete
  13. I am a red head as well and I love these jewel tones on you, Beautiful skirt the whole look!
    from the link up
    please stop by, jess xx
    http://www.elegantlydressedandstylish.com/

    ReplyDelete
  14. Condoleante... sunt sigura ca acum iti zambeste de acolo de sus!
    Tinuta ta este foarte frumoasa iar parul, parul arata excelent!
    Te imbratisez cu drag!

    ReplyDelete
  15. Oooh...am so sorry to hear of this sad news...I lost my grandma some years ago and I still miss her very much. I know this post would have made her very happy with all your bright colours, she is always with you in your heart...Lots of love to you my dear Xxx

    ReplyDelete
  16. Imi pare tare rau pentru pierderea ta, sincere condoleante!
    Tinuta este minunata, imi place extrem de mult combinatia de culori, iar noul tau look e superb! Te pup

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. love your look, love color block

    kisses

    ReplyDelete
  18. Imi place tinuta, dar nuanta parului ii da un efect special. :)

    ReplyDelete
  19. Best colour combination EVERRR Mona: your orange hair with the purple and green are a work of art
    Thank you so very much for joining Share-in-Style once more, a true honour
    Ps: don´forget to vote on Thursday, please
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  20. El mix de colores son ideales, me encantan para estas fechas invernales y navideñas, junto con el color de tu pelo queda muy bien! Besos desde el share in style

    ReplyDelete
  21. TIME TO VOTE today dear friend . Time to really look at each other( Rosy and I are excluded )
    Tons of love.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

    ReplyDelete
  22. Arati fantastic. Imi place si culoarea parului ^_^

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  23. I am very sorry for your loss.
    This outfit is perfect. I like wearing similar outfits myself.

    ReplyDelete
  24. Sorry for your lost
    My grandma died a very long time ago but she was my light -
    Good that your grandma told you not to wear black, you look fantastic in those colors

    Arianexo

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.