QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

The little Russian

12/8/13

EN: Hello! Today I'm wearing a Russian-inspired outfit. When I first saw these two items (hat & coat) on the Casa de Moda Fancy website I instantly thought of this combo. I'm not used with this type of hats, but it might grow on me. Nor with this type of coat, but I had to give it a chance and I'm glad I did, because I like it. :) What do you think?

RO: Hei, ce mai faceți voi, dragilor? Eu am avut un weekend liniștit ce nu aș vrea să se termine prea curând. :)
Aceasta e ținuta de azi, de inspirație rusească. Prima oară când am văzut aceste două piese (căciulă și redingotă) pe site-ul Casei de Modă Fancy m-am gândit instantaneu să le combin. Nu sunt obișnuită cu tipul acesta de căciuli, dar s-ar putea să înceapă să îmi placă. Nici cu tipul acesta de haine, dar i-am dat o șansă și mă bucur că am făcut-o, pentru că arată tare bine. Ambele piese fac parte din colecția lor de iarnă, iar colecția specială de sărbători e și ea acum pe site. Trebuie să o vedeți pentru că e super șic și plină de strălucire.
Cum vi se pare ținuta?

Coat/Redingotă - Casa de Modă Fancy
Hat/Căciulă - Casa de Modă Fancy
Boots/Cizme - Filty
Necklace/Colier - L'Atelier Bijou
Bag/Geantă - Meli Melo



The Kazacioc dance (I know is Ukrainian, but I just had to do it). :))
Cazacioc (știu că e ucrainean dansul, dar trebuia să îl fac). :))


You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

21 comments

  1. foarte frumoasa tinuta si iti sta bine.. :)

    ReplyDelete
  2. This outfit looks absolutely cozy... and you are so Russian chic, my my! :D I adore that jacket so much. The bright cobalt blue is so nice, especially with the pretty patterning.

    ReplyDelete
  3. Vaaaaai minunata hainuta!!! O ador <3

    ReplyDelete
  4. Imi place mult tinuta si-ti sta atat de bine! :D

    ReplyDelete
  5. Ultima poza e mortala, esti super haioasa :D Imi place tare mult redingota, in special culoarea, te prinde foarte bine :*

    ReplyDelete
  6. Superba tinuta! Paltonul este genial, imi place la nebunie :*

    ReplyDelete
  7. Paltonul este o bijuterie! E absolut minunat! Imi place asa mult forma sa si culoarea! Iti vine de minune!

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  8. Love your coat.
    http://freedmode.blogspot.fr/
    Thanks for your comment.
    Very soon.

    ReplyDelete
  9. Absolutely loved this look, hat and coat look very Russian!

    ReplyDelete
  10. I love that bold coat, its just awesome!
    http://sepatuholig.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. You look lovely dear!
    Thank you for your comment!
    I am following you on GFC and Bloglovin, hope you follow back!

    Giveaway Tic-Tac Living
    Jollychic $150 bonus - International Giveaway

    ReplyDelete
  12. Amazing!

    xoxo

    http://pourquoimoi.es/

    ReplyDelete
  13. Your coat is amazing and you are so gorgeous!! Thank you so much for visiting my blog, I am your newest follower on gfc :) Hope you follow me back!
    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Wowww nice, nice, nice!

    http://asmmgz.com/tecuentomistrucos/

    ReplyDelete
  15. Iti sta foarte bine cu caciula si cu parul impletit intr-o parte! Foarte, foarte bine! Paltonul este si el tare simpatic, imi place mult

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.