QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Can a bad girl ever become a princess?

4/4/13

EN: Oh my, oh my, yesterday was such a lovely day, so different from the rainy today! That is why I choose to wear this little number: a pretty lace dress! Didn't felt so girlie for a long time! I've paired it with lots of floral items: the headband, the bag, the shoes, the ring. I have the headband for over 2 years, but is the first time that I wear it, I don't know why I didn't do it by now because I really love it! The dress is from Chi Chi, an online store that sells cocktail, prom, evening and maxi dresses. Although I usually like to mix girlie & tough today I went with an all feminine look. Thoughts?

RO: Ahh, ce zi frumoasă a fost ieri, foarte diferită de ziua ploioasă de astăzi! De aceea am ales să port rochița asta din dantelă care a fost perfectă pentru o asemenea zi însorită. M-am simțit ca o fetișcană de 14 ani! Am combinat rochia cu multe accesorii florale: coronița, geanta, pantofii și inelul. Coronița o am de mai bine de 2 ani, dar este prima oară când o port, nu știu de ce, pentru că pur și simplu o ador!
Rochia este de la  Chi Chi, un magazin online specializat în rochii de cocktail, de bal, rochii maxi și de seară. 
Deși de obicei îmi place să îmbin stilul feminin cu un stil mai casual, mai dur, de data asta am mers numai pe feminitate. Păreri?

Nu uitați de concursul ce are ca premiu o fustă cu imprimeu basma tradițională creată de Gabriela Atanasiu (Rochie De Seară).

Dress/Rochie - Chi Chi
Headband/Coroniță - Ebony Vintage
Shoes/Sandale - Modcloth
Bag/Geantă - Meli Melo
Rose ring/Inel trandafir - Raluca Botez
Belt/Curea - random store



You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

20 comments

  1. e foarte frumoasa rochita si iti sta tare bine asa. Ai grija insa la sutien, se vede ca e mai inchis la culoare decat rocita.

    ReplyDelete
  2. This might be one of my favorite outfits of yours! I simply adore that dress on you, and the red tights and red accessories really tie it all together. Such a romantic look! <3

    ReplyDelete
  3. Vai, cat e de frumoasa tinuta! Cred ca e preferata mea de pana acum! Imi place la nebunie rochita, bentita, inelul, totul :)

    ReplyDelete
  4. Foarte frumoasa tinuta ta! Imi place in mod special bentita e foarte draguta!
    Pupici Deea,
    http://thelovelydarlings.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  5. foarte frumoasa , am si eu un top ce seamana mult !

    ReplyDelete
  6. Foarte frumoasa tinuta, esti adorabila!

    ReplyDelete
  7. Imi plac mult pantofii!

    Roxx~
    http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  8. Super draguta rochita! Esti frumoasa foc!

    Te invit sa arunci o privire in dulapiorul meu: Shop My Closet

    ReplyDelete
  9. Ce draguta e bentita! Sa o porti mai des :D

    Hugs,
    E.

    ReplyDelete
  10. Foarte fain! Te astept si pe la mine, daca vrei ne putem urmari reciproc! :*

    http://the-may-day.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Imi plac sandalele foarte mult! intregul look e foarte primavaratic :)

    pupici,
    silvia

    ReplyDelete
  12. rEALLY PRETTY IN LACE.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    ReplyDelete
  13. LOvely top and rings......
    magnefiestaofmumbai.blogspot.in

    ReplyDelete
  14. Foarte girlie-girl tinuta, imi place mult rochita!

    ReplyDelete
  15. Cute outfit girl! You look great!!

    http://www.leopardmartini.com/

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.