QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Enter Oasap's Super giveaway!

6/21/12

EN: Hey, guys

Today I have two news for you: a great one and an awesome one! :) The great one: Oasap.com is having a huge giveaway! They offer 152 prizes: blouses and dresses. The awesome one: one of you is guaranteed to be a winner if you enter through this link. The more of you enter, the more winners will be, so if you share this link it will be great! I will personally pick the winner/s via random.org. You can enter 3 times! So go ahead and join the competition! Let me know if you've entered. :)

RO: Salut, dragilor!

Azi am doua vesti pentru voi: una grozava si una extraordinara! Cea grozava: Oasap.com are un mare concurs! Ofera 152 de premii: bluze si rochii. Cea extraordinara: unul dintre voi este garantat castigator daca se va inscrie in concurs prin acest link. Cu cat va veti inscrie mai multi cu atat vor exista mai multi castigatori, asa ca daca veti impartasii acest link va fi grozav! Eu personal voi alege castigatorul/castigatorii cu random.org. Va puteti inscrie de 3 ori. Asa ca ce mai asteptati, intrati in competitie!


The winner of this giveaway is Ruxandra Pascal! Congrats, m'dear!

11 comments

  1. Nu-mi merge linkul, cand dau click imi scrie "502 Bad Gateway" :(

    ReplyDelete
  2. Roxana, incearca si mai tarziu. Au ei probleme cu site-ul, probabil din cauza numarului mare de vizitatori. Link-ul a functionat pana acum.

    ReplyDelete
  3. Celia,you enter the giveaway by accessing the link. :)

    ReplyDelete
  4. Salut! Am intrat pe site, m-am inscris. Si am votat cateva rochite care mi-au placut. Nu prea am inteles regulamentul. Ni-l mai poti explica?!

    ReplyDelete
  5. Buna, Laura

    Eu voi desemna un castigator random, castigator care va primi una dintre rochiile selectate de el..asta daca am 100 de inscrieri din acest link, daca am 200 voi alege 2 castigatori si tot asa.
    Sper ca te-am lamurit. Daca nu, nu ezita sa ma intrebi daca mai e ceva neclar.

    ReplyDelete
  6. Buna,

    Am intrat si eu, am ales, am votat. Sper sa fie ok. As vrea insa sa stiu cum se afla castigatorii. Daca se anunta aici sau se anunta pe mail si cam in ce perioada.

    Merci anticipat si o zi placuta tuturor! :)

    ReplyDelete
  7. Buna, Maya

    Castigatorii vor fi anuntati pe oasap.com in cateva zile de la incheierea concursului (10 iulie).

    Mult succes!

    ReplyDelete
  8. Buna! Cred ca ceva nu e in regula.. Am votat 3 rochii si tot imi spune : "Thank you for voting, you have 3 chance(s) left".. Si am dat si refresh, si tot asa.. Any idea? :)

    ReplyDelete
  9. @Alexandra: Buna! Mie imi apare ca deja esti inscrisa in concurs cu toate cele 3 sanse, asa ca este totul ok. O fi o eroare de la ei si de aceea iti apare asa, dar stai linistita ca esti inscrisa.:)

    ReplyDelete
  10. Oh, super! Multumesc mult pentru raspuns! >:D<

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.