QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Just enjoy it!

8/20/15

Tee/Tricou - random store
Skirt/Fustă - second hand store
Sandals/Sandale - Nissa

EN: Is been a rather quiet month here on the blog, but an extremely hectic one in my life. I've took some huge decisions, made some big changes. I'm still not sure if they were the right ones, I think time will tell. And I do hope these decisions won't transform in my biggest regrets.
As for the outfit, the photos were taken in a more calm period, you can see I was all smiles and in a very good mood. Is one of my favorite outfits from this summer, a look that I feel most comfortable wearing. The Coke tee is a great piece and although I'm not so much of a Coke drinker I really enjoy this top. Hope you like my outfit and wish me luck in my new life! :)


RO: A fost o lună liniștită pe blog, dar una foarte agitată în viața mea. Am luat unele decizii extrem de importante, am făcut niște schimbări majore. Încă nu sunt sigură dacă sunt cele corecte, probabil timpul îmi va spune asta. Tot ce sper este ca ele să nu se transforme în cele mai mari regrete.
Cât despre ținută, fotografiile au fost făcute într-o perioada mai calmă, bănuiesc că se vede după zâmbetele largi și buna dispoziție. Este una dintre ținutele mele preferate din vara asta, un look cu care mă simt cel mai confortabil. Tricoul cu Coca-Cola este o piesă grozavă și deși nu sunt o foarte mare băutoare de Cola chiar mi-a plăcut foarte mult tricoul. Sper să vă placă ținuta și urați-mi succes în noua mea viață! :)

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest -Instagram.

11 comments

  1. Eu sunt o prea mare băutoare de Cola..deci poti sa mi l faci mie cadou :)))

    ReplyDelete
  2. Super ținută! Tricoul si sandalele sunt superbe! :*

    http://flashforwards.blogspot.de/2015/08/fairy-in-sand.html

    ReplyDelete
  3. Cred ca GENIALA este cuvantul care descrie aceasta tinuta! Ador topul, fusta, sandalele! De 5 minute ma tot uit la poze si nu m as satura!
    ◕‿◕
    Kisses ♡
    http://culore.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Eu sunt mare bautoare de Coca-Cola, iar postarea asta mi-a mers la suflet :)). Imi place mult combinatia de rosu-negru, intotdeauna mi s-a parut foarte classy, iar tie iti vine tare bine genul asta de outfit, cred ca ti-am mai spus. Good job :)

    Cori

    ReplyDelete
  5. Bafta cu deciziile si cu alegerile pe care le-ai facut. :)

    Sa ai un wekend fain!

    Xoxo,Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  6. Daring and sexy look, sweetie +_+

    Love the leather skirt so much. Awesome finding (Y)

    Have a great weekend,

    Nicole
    http://reinventyourself.guide

    ReplyDelete
  7. Hey
    I’ve nominated you for the Liebster Award, check it out here:
    https://asolasconb.wordpress.com/2015/08/24/liebster-award/

    ReplyDelete
  8. Hey
    I’ve nominated you for the Liebster Award, check it out here:
    https://asolasconb.wordpress.com/2015/08/24/liebster-award/

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.