QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Bodycon dress and summer bun

8/11/14

EN: My closet is literally bursting. I was looking for a blouse today and all the clothes fell over me and on the floor. One thing is clear: I need a bigger closet or I need to get rid of most of my clothes. That is the hardest part for me, although I don't wear 70% of them I get very attached with objects and find it very difficult to let them go. Does this happens to you? Do you have any remedy for it? So, gals, if I get over this be prepared for some huge sales on my blog and Facebook page. But first things first...baby steps for me.

Onto the outfit: bodycon dresses, I love them and this simple one is the best! Is very easy to wear and you can dress it up or down. The accent goes on to the accessories: a colorful statement necklace and a set of lovely bracelets. And tell me, don't you just love the color of these sandals? That color is beautiful and summery. I do want them in more colors! :D I've completed the look with a chic bag and a bun, the perfect choice for the extremely hot days we are experiencing here.

RO: Dulapul meu explodează la propriu. Azi îmi căutam o bluză când au căzut grămezi de haine peste mine și pe podea. M-am trezit instantaneu cu haine în cap! Nu a fost o senzație prea plăcută și problema e că nu e prima oară când se întâmplă. Un lucru e clar: ori am nevoie de un dulap mult mai mare ori trebuie neapărat să scap de multe haine. Asta-i partea mai dificilă pentru mine, pentru că deși port doar 30% dintre ele mă atașez foarte tare de lucrurile fizice și mi-e extrem de dificil să renunț la ele. Și vouă vi se întâmplă asta? Ați găsit vreun remediu pentru problemă? Așa că, fetelor, dacă trec peste chestia asta pregătiți-vă pentru niște vânzări serioase pe blog și pe pagina de Facebook. Dar să o luăm cu încetul, pași mici pentru mine.

Despre ținută: îmi plac rochiile pe corp, iar cea simplă de azi e cea mai bună pentru diverse combinații, poate fi purtată casual sau elegant. Accentul l-am pus pe accesorii: un colier statement colorat și un set de brățări de la Crown Fashion (setul cuprinde mai multe brățări, dar eu am ales să port doar trei). Vedeți și în postarea trecută o pereche de cercei superbă tot de la ei. 
Ia spuneți-mi, culoarea sandalelor nu e minunată și atât de potrivită pentru vară? Le vreau în mai multe culori! :D Am completat look-ul cu o geantă șic și un coc, care merge de minune în zilele astea foarte călduroase.


(click the pink word for the exact link/dați click pe cuvântul roz pentru link-ul exact)
Dress/Rochie - Atmosphere
Sandals/Sandale - Vessos
Bag/Geantă - Here
Bracelets/Brățări - Crown Fashion
Necklace/Colier - AppleInEye

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

28 comments

  1. toate suntem la fel.. imi plac tare mult sandalutele si rochita. culorile sunt superbe

    ReplyDelete
  2. Stunning dress and I love the purple shoes with it, so perfect xx

    ReplyDelete
  3. Getting rid of clothes ... ahhh, to tough for me ;) My closet is bursting, too but I can't part with clothes!! Love the dress!

    HIPPY AT HEART ///

    ReplyDelete
  4. Ce bine iti sta cu albastru!!!! Este superba! Si colierul imi place la nebunie!! <3

    ReplyDelete
  5. Ce combinatie draguta Moda, imi plac de mor sandalutele, iar tu arati minunat. Sa ti faci mai des coc, te prinde!
    http://www.xcentrica.ro/choies-floral-print-playsuit/

    ReplyDelete
  6. Esti superba <3 !
    www.simofever.wordpress.com

    ReplyDelete
  7. Royal blue lover right heeeere <3 Ce frumoasa e combinatia intre albastru royal si mov, nu stiu de ce, dar nu m-as fi gandut sa le combin haha :)) Imi place la tine tot (:D), de la rochita, la sandalute, accesorii pana la coafura, iti sta tare bine cu parul prins in coc :*

    ReplyDelete
  8. Those shoes are just my type! Great color! xx

    http://deninamartin.com

    ReplyDelete
  9. Wow this vibrant blue dress looks fabulous on you. I love it.

    xx

    ReplyDelete
  10. Ce frumoasa e rochia si ce bine iti vine!!!! Si sandalele au o culoare superbaaaa :X Lasa ca si sifonierul meu explodeaza si nici eu nu arunc nimic din el =)) Saptamana viitoare am decis ca fie ce-o fi ma duc si imi cumpar dulap nou! Nu se mai poate! Te sfatuiesc sa faci la fel :)))) :*:*

    ReplyDelete
  11. hi pretty! so cute the blue dress, so chic on you
    kiss

    www.thechicmode.com

    ReplyDelete
  12. Your sandals are the best !!!!!!
    Kisses :)

    ReplyDelete
  13. OMG! You look perfect. Love the color of your dress! <3
    Great style!

    Come and visit my blog if you want
    xx
    www.modacapital-blog.com

    ReplyDelete
  14. Stunning dress, blue looks amazing on you. I hate to say this but I think its time for a wardrobe clean out if you closet is bursting out.

    http://princessaudu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. imi place foarte mult combinatia dintre mov si albastru; este una dintre preferatele mele! o tinuta extrem de reusita!

    www.eager4fashion.com

    ReplyDelete
  16. oh God, what a pretty shoes! ❤

    http://www.twinklelittleheels.com

    ReplyDelete
  17. That dress is gorgeous! I love the blue shade, so striking!

    Raindrops of Sapphire

    ReplyDelete
  18. You look fabulous. Love the color pairing. Vibrant and so great for summer.

    xoxo Ra

    http://ramona-strikeapose.blogspot.ie

    ReplyDelete
  19. You look very good in this type of dresses & the bun makes you look even better!
    xoxo

    http://fashionablestreets.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Imi place tinuta ta foarte mult, iti sta bine! Sandalele sunt superbe, mai ales culoarea. Si eu vreau!! <3 Pupici!

    https://www.facebook.com/pages/Blog-Lorena-Marchis/505869062763080

    ReplyDelete
  21. What a gorgeous dress, you look great! Oh, and I get what you mean. I should really get rid of a lot of clothes but somehow I don't succeed, I always find a reason to keep them!

    X Sara

    ReplyDelete
  22. LOVE this outfit!! so bright and colourful! the necklace is AMAZING!!

    Thanks for visiting my blog, keep coming back!!

    http://fashionunhinged.co.uk/

    xx

    ReplyDelete
  23. Te prinde incredibil d ebine albastrul electric si ai combinat atat de frumos rochia cu sandalele lila si setul de brățări verzui. Love it!!!!


    Tocmai am facut curatenie generala si a renuntat la saci cu haine pe care nu le-am purtat o singura data in ultimii ani. Le-am dat unor fete mai putin norocoase si tot mi-au mai ramas suficiente :))
    Eu nu prea ma atasez de lucururile fizice, imi place sa am haine, dar nu as regreta daca as renunta la...o parte din ele :D

    Te astept si pe la mine, cu un articol nou: http://ebonyvintage.blogspot.com/2014/08/wishlist-de-august-sandale-sandale.html

    Kisses

    ReplyDelete
  24. Omg, ce frumoasa e tinuta!! Imi place foarte mult rochita, iar culoarea asta iti sta minunat! Ahhh si ce frumoase sunt sandalutele si colierul, just perfect!!

    www.flashforwards.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. I love that you have no fear of bold colors--purple, cobalt, you can wear anything! :)

    ReplyDelete
  26. This is a perfect look.thd colour is fab on you too xx
    Martina
    Www.martinasmark.blogspot.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.