QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

This is about the bags, baby! Part 5

12/10/12

EN: Am I the only one who isn't in the Christmas spirit? Everywhere I look people are talking about Christmas, decorating their house, making tutorials about decorations etc...but me, well me ..I don't feel the Christmas anymore! I don't deny it, I wish I did. Maybe all the others are lucky. Maybe that is why today's look is more appropriate for summer, not for December.

On a happier note, I have two giveaways for you: Chicnova giveaway and Firmoo giveaway. Do join them, peeps! ;)

RO: Oare sunt singura care nu este în spiritul Crăciunului? Oriunde mă uit văd oameni vorbind despre Crăciun, decorându-și casa, făcând tutoriale despre decorațiuni etc...însa eu, ei bine, eu..nu mai simt Crăciunul deloc! Nu neg, mi-ar plăcea să fac și eu parte din rândul lor. Poate ei sunt norocoșii. Poate de aceea și ținuta de azi e mai mult potrivită pentru vară decât pentru decembrie.

Într-o notă mai veselă, am două concursuri pe blog pentru voi: cel organizat cu Chicnova și cel organizat cu Firmoo! Vă aștept să vă înscrieți!

Bag/Geantă - The Bag Shop
Top/Bluză - B.A.D Style
Skirt/Fustă - Casa de Modă Fancy
Shoes/Pantofi - SuperPantofi.ro
Ring/Inel - from a handmade fair


Make-up: Adela Manolache

You can also find me on Facebook - Twitter Bloglovin' - Pinterest.

19 comments

  1. chiar despre asta am scris si eu :) inca nu ma simt in spiritul Craciunului, dar mai este timp destul :) tinuta e foarte faina, imi place bluza :)




    chocolatefashioncoffee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. cute outfit! love the shoes!

    xoxo
    Mady

    thegirlfromthemirror.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nici eu nu am intrat inca in forfota sarbatorilor si ca urmare ultima postare facuta pe blog e cu o tinuta din toamna. Dar mai sunt 15 zile, timp in care sper sa ma viziteze si pe mine "spiritul Craciunului".
    Tinuta ta e foarte frumoasa, in special tricoul.

    ReplyDelete
  4. Porți niște accesorii incredibil de frumoase...

    În ceea ce privește spiritul Crăciunului cred că opinia ți se va schimba de-a lungul timpului... cred că starea curentă se datorează unei anumite rutine...

    www.zadinblog.com

    ReplyDelete
  5. Nu suferi de nimic pentru ca nu simti, sa lasam asta pentru ca e o chestie ce tine de sine..
    tinuta ta imi place mult, machiajul!

    Sa ai o saptamana superba!

    ReplyDelete
  6. Very cute x

    http://styleofalondontallgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Eu de aseara am intrat in forta in spiritul Craciunului. Dar nu-i nimic, o sa intri si tu in spiritul sarbatorilor :D

    Love, Raluca

    http://blackeyedstyle.blogspot.ro/
    http://www.facebook.com/Blackeyedstyle

    ReplyDelete
  8. I love the top and I can totally wear this look!

    ReplyDelete
  9. You really hit a good deal with getting all these purses, love! ;) Haha, I like this one a lot, and I like your skirt even more!

    ReplyDelete
  10. No hon, you are not the only one... I'm not in the holiday spirit either but I'm into your outfit : )

    ReplyDelete
  11. you look adorable in this summer outfit tho :) currently been craving for a pencil skirt like that too!!

    ReplyDelete
  12. Awesome top, my love.

    Have a great day!

    Kisses :*

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  13. Lovely colour combo in this outfit, very chic! And this bag is such an eyecatcher!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.