QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Maia.grozavescu-handmade giveaway!

1/31/11

Un nou concurs, de aceasta data sponsorizat de minunata maia.grozavescu. Maia este una dintre artistele mele preferate de handmade, din mainile ei prind viata cele mai frumoase personaje. Fiecare accesoriu pe care il face este desenat de mana, detaliile iti taie rasuflarea. De fiecare data cand port o creatie de-a sa am o zi extraordinara.
Maia a fost atat de draguta incat sa ma ajute sa organizez acest concurs pentru voi.  Multumesc, Maia!

Ce puteti castiga: o brosa si o pereche de cercei unicate!


Cerinte obligatorii pentru a participa:
1. Sa imi urmariti blogul prin Google Friend Connect.
2. Sa vizitati magazinul maiei.grozavescu si sa imi spuneti care este accesoriul vostru preferat.
3. Lasati un comentariu in care sa spuneti numele cu care ati dat follow blogului + accesoriul preferat + adresa de e-mail.

Pentru mai multe sanse in concurs:
1. Postati despre concurs pe blogul vostru (o sansa).
2. Adaugati-o pe Maia Grozavescu ca prietena pe facebook. Imi spuneti si numele de pe fb (o sansa).
3. "Like" La Bohème pe facebook. Imi spuneti si numele de pe fb (o sansa).

Un singur comentariu per utilizator. Comentariile sunt moderate.

Concursul este adresat doar persoanelor din Romania si se va incheia luni, 14 februarie la miezul noptii.
Castigatorul va fi ales cu ajutorul random.org si va fi anuntat pe 15 februarie.

Dimensiuni brosa: 3,5 cm
Dimensiuni cercei: 1 cm

ENGLISH VERSION:
A new giveaway. This time sponsored by the lovely maia.grozavescu. Maia is one of my favorite handmade artists, from her hands comes to life the most beautiful creations. All of the accessories she makes are drawn by hand, the details are breathtaking. Every time I wear something made by her I have a magnificent day.
So she was so sweet to help me organize this giveaway for you, guys. Thank you, Maia!
You can win a unique brooch and a pair of earrings.


To qualify you must:
1. You must be a follower of my blog via Google Friend Connect including the name you're following me with.
2. Visit maia.grozavescu store and tell me your favorite item.
3. Leave me a comment mentioning what I wrote at step 1 and 2.

For more chances to win you can do the following:
1. Post about this giveaway on your blog (one entry).
2. Add Maia Grozavescu as a friend on facebook (one entry).
2. Like La Bohème on facebook (one entry).

The giveaway is open only to romanian residents. I'm sorry international readers, I hope soon to find a sponsor to help me with an international giveaway.
Entries will be accepted until Monday, 14th February at 12 midnight.
The winner will be chosen via random.org  and announced on 15th February. 

44 comments

  1. :)
    Accesoriu meu preferat? greu il pot alege
    http://www.breslo.ro/Product/calatorieintimpcupasare_284052

    Te urmaresc cu numele de Alina
    * Pe Maia o urmaresc pe F.B cu numele de Salagean Alina
    * Precum si La Bohème

    ReplyDelete
  2. Accesoriul meu preferat este http://www.breslo.ro/Product/thebigone_289109
    Te urmaresc cu numele de Elena

    Pe Maia o urmaresc pe F.B cu numele de Elena Paun
    Si La Bohème tot ca Elena Paun

    ReplyDelete
  3. 1. urmaresc pe numele madalina (grama).
    2. mancatorul.de.pixeli.
    3. pending request pe FB (Madalina Grama)
    3. Like La Bohème (Madalina Grama)

    fie ca random.org sa nu fie random, sa dea FIX peste mine. *drools*

    ReplyDelete
  4. aw! so sad it's only for Romanian residents but good luck to the winners! btw, thank you very much for putting an english sub-text with your post. google translation is really weird and funny. :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. God, cel mai greu e sa alegi un accesoriu!
    http://www.breslo.ro/Product/calatorieintimp2_273689
    Am ales brosa pt ca mi se par super brosele cu fundita pe care le face!

    bohemian_sin@yahoo.com, dar tu o stii :D
    si stii ca te plac si aici si pe fb si pe Maia la fel!

    ReplyDelete
  7. cred ca s a intamplat ceva cu postul meu

    cum ziceam si inainte imi place mult muuuult http://www.breslo.ro/Product/costumdepisica--REZERVAT-P_289103

    si aici te urmaresc cu scarlet iar pe facebook sunt andreea scarlat

    ReplyDelete
  8. Cel mai mult imi place: http://www.breslo.ro/Product/thebigone_289109
    E superba!
    Te urmaresc cu numele: Alma

    Si am dat like si pe pagina ta de fb si am adaugat-o si pe Maya.
    Te puuup!

    ReplyDelete
  9. @scarlet: Ciudat, eu nu am mai avut nici un comentariu de la tine.. Sper sa nu se intample asa si cu altcineva si sa fie o eroare de la blogger.

    ReplyDelete
  10. Hi!Imi place blogul tau si cadoul.Outfitul meu preferat este cel cu rochia galben-verde in carouri si brosa trabant, e genial...
    Pentru concurs:
    1.florentina_1983
    2.costum de pisica
    3.florentina_1983@yahoo.com
    *pending request pe Facebook Flore Florentina
    *like La Bohème pe Facebook Flore Florentina

    ReplyDelete
  11. i would have joined this giveaway!
    new follower here!
    :)

    ReplyDelete
  12. Accesoriu preferat:http://www.breslo.ro/Product/haveyourcakeandeatittoo_290122
    Te urmaresc cu numele Bianca.
    Pe facebook cu numele:Bianca Ioana(La Boheme si Maia Grozavescu)
    blog:http://stiridesprevedete.blogspot.com/2011/02/maiagrozavescu-handmade-giveaway.html

    ReplyDelete
  13. salut!
    1.accesoriul preferat: http://www.breslo.ro/Product/calatorieintimp3-REZERVAT-P_273695
    2.te urmaresc cu numele de malvina cristina
    3. te-am adaugat ca prueten pe FB cu numele de Malvina Craciun
    4. am dat like pe FB cu numele malvina Craciun

    ReplyDelete
  14. Thanks for signing up to Wikifashion. Just wanted to let you know that we have blog badges- http://wikifashion.com/wiki/Wikifashion:Contributors_Needed

    ReplyDelete
  15. Buna!
    Te urmaresc cu numele: maddailade.
    Imi place tare mult: the.big.one.
    Am adaugat-o ca prietena pe facebook pe Maia Grozavescu. (Madda Ilade)
    I "Like" La Bohème on Facebook! ( Madda Ilade)

    madda_ilade at yahoo dot com

    ReplyDelete
  16. accesoriul meu preferat este http://www.breslo.ro/Product/masinutaverde--REZERVATC_287310
    2.urmaresc cu numele de miha4sora
    3.miha4sora@yahoo.com

    ReplyDelete
  17. I'm so excited. This is too adorable!
    1. I'm a follower. 2. My fav. item from the store is the one.at.the.time.REZERVAT Mina.

    Have a marvelous day! (:

    Sanny's Head to Heart

    ReplyDelete
  18. Buna! :*
    Te urmaresc prin GFC cu numele Madutza, iar adresa mea de e-mail este sweetest1med33a[at]yahoo[dot]com. Am adaugat-o pe Maia la prieteni pe Facebook si am dat si Like (sunt Marin Elena acolo).
    Accesoriul meu preferat, desi mi-e greu sa ma decid, este acesta: http://www.breslo.ro/Product/thebigone_289109
    Premiile sunt adorabile, multumim! :)

    ReplyDelete
  19. great giveaway!! I LOVE these items :) (I do need to move countries :p)

    papillonchouette.wordpress.com

    ReplyDelete
  20. hey,,,ma inscriu si eu...:
    imi place tare mult tablouasul domnisoarei meri:http://www.breslo.ro/Product/si-ntablouasuntablouas-domnisoarameri_265785
    te umaresc cu GFC:Laurita, iar adresa de e-mail:laurita6_dana@yahoo.com, am dat like si la FB La Boheme si friend request pt Maia Grozavescu: Laura Rus

    ReplyDelete
  21. hey,
    mersi ca m-ai informat de acest giveaway! adorabili cerceii si brosa.
    te urmaresc cu numele Diana si ador aceasta brosa
    http://www.breslo.ro/Product/thebigone_289109

    xoxo
    Diana
    luce_diana@yahoo.com
    http://filledevelours.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. tam_tam_pam_pam@yahoo.comFebruary 4, 2011 at 10:18 PM

    Sunt o fana a accesoriilor handmade asa ca nu pot sa nu ma inscriu <3
    Ador setul de brose "There is no place like home"
    Urmaresc blogul prin GFC cu numele Tam Tam.
    e-mail: tam_tam_pam_pam@yahoo.com

    ReplyDelete
  23. Buna.Mie imi place borsa UPS. te urmaresc prin gfc cu numele Giorgi5.adresa mea de email este v_gica@yahoo.com

    ReplyDelete
  24. Urmaresc blogul tau (Corina-Andreea); de asemenea, am dat like paginii tale de fb si am adaugat-o pe maia la prieteni(Corina Berciu); adresa mea de mail e corina.berciu@gmail.com. Imi place mult setul de cescuta si ceainic :-)

    ReplyDelete
  25. buna!
    te urmaresc prin GFC cu numele de adelynush87,
    am dat like paginii La Boheme si te-am adaugat in lista cu prieteni pe facebook(pending request)cu numele Calin Lavinia-Adelina.
    imi place foarte mult setul: cescuta.si.ceainic.pentru.ceai.si.cafea...e adorabil!!
    pupici:*:*:*
    adresa mea de mail este adelynush87@yahoo.com

    ReplyDelete
  26. Buna! te urmaresc prin gfc cu numele Miuri
    Produsul care imi place este http://www.breslo.ro/Product/neonlights60s_296130

    am adaugat-o pe Maia Grozavescu la Prieteni si am dat like La Boheme / cu numele Mirela S. pe fb

    multumim

    ReplyDelete
  27. am uitat de adresa de e-mail.. beautybymiuri[at]yahoo[dot]com

    scuze

    ReplyDelete
  28. Gc:GGrosu
    email:grosu.geanina@yahoo.com
    +2 am dat like pe pagina La Bohème si i-am cerut prietenie cu numele de Geanina Grosu

    ReplyDelete
  29. Geanina, te rog sa imi spui si accesoriul preferat din magazinul maiei.grozavescu. Este o conditie obligatorie.

    ReplyDelete
  30. Salutari! Te urmaresc prin GFC cu numele Cristina P., accesoriul meu preferat din magazinul Maiei Grozavescu este Geanta Vanessa Pink! Adresa mea de email este: cryslight.office@gmail.com
    Toate cele de bine!

    ReplyDelete
  31. Buna! te urmaresc prin GFC cu numele CristinicaCristinel, accesoriul meu preferat este un inel http://www.breslo.ro/Product/ineluscuurspolar_273711
    Adresa de email este c.simionescu90@gmail.com
    Am adaugat-o pe Maia Grozavescu la Prieteni si am dat like La Boheme cu numele Cristina Simionescu pe fb

    ReplyDelete
  32. DA , scuze:)
    Accesoriul preferat: brosa dintr-o serie nostalgica.

    ReplyDelete
  33. My fav: calatorie.in.timp.cu.pasare
    GFC: miha.ela
    FB, like & add: mihaela pojogu
    mihaela.mihordea(@) gmail(.) com

    Multumesc pt giveaway !

    ReplyDelete
  34. hello maia!
    cu greu am ales un accesoriu, pe bune ca imi plac toate! ar trebui sa faci ilustratii cu ele, sunt mortale personajele. in fine, there it is: http://www.breslo.ro/Product/calatorieintimproz--REZERVAT_284104
    te urmaresc cu numele de zuza, pe fb cristina zuza (ce surpriza :)), ti-am dat si like si te-am adaugat si ca friend. ;)

    ReplyDelete
  35. aaa, si adresa de mail este: zuzadesign1@yahoo.com

    ReplyDelete
  36. Sugar Baby - http://www.breslo.ro/Product/calatorieintimpcupasare_284052 - jullya_alexxa@yahoo.com

    Urmaresc paginile de facebook cu userul Jullya Alexxa si am scris si pe blog

    ReplyDelete
  37. Alexandra S , http://www.breslo.ro/Product/calatorieintimpcupasare_284052 , al3cu_stelista@yahoo.com

    ReplyDelete
  38. Ah am uitat, si numele de pe fb este Alexandra-Ioana Simon :*

    ReplyDelete
  39. Ok, so:

    1. done
    2. aici.exista.comunicare! http://www.breslo.ro/Sold/maia.grozavescu/aiciexistacomunicare_282420
    3. Urmaresc blogul ca "Deea" si adresa de mail este: beadsandwire.shop@gmail.com

    2. done - Andreea Bololoi
    3. done - la fel, Andreea Bololoi

    Sustin ce zice Zuza, ar trebui facute niste ilustratii, sa fie mai bine puse in valoare desenele - sunt prea genial de dragute! :D

    ReplyDelete
  40. @Sugar Baby: Imi pare rau, dar nu te pot inscrie si pentru postarea pe blog pentru ca nu ai lasat nici un link catre blogul meu, respectiv catre concurs, doar ai copiat cerintele.

    ReplyDelete
  41. hei :)

    te urmaresc cu numele s a n d r a. accesoriul meu preferat este: http://www.breslo.ro/Product/portretalsuroriidoamneipisicacuvulpe_284148
    mail: themessyglam@gmail.com
    numele meu de pe fb este Sandra Matache. am dat like paginii tale si am trimis friend request..doar ca nu stiu daca mi l-a acceptat :)

    ReplyDelete
  42. Superb giveaway, nu stiu de ce doar acum mi-am amintit si eu de el !
    Mancatorul de Pixeli e cu siguranta favoritul meu http://www.breslo.ro/Product/mancatoruldepixeli_265757

    Te urmaresc cu numele de Iulia Romana si pe facebook la fel.
    MUlt succes mie, tie si lui Maia sa creeze cat mai multe accesorii superbe !

    ReplyDelete
  43. Buna,

    1. te urmaresc sub numele Simoniciu (simoniciu@gmail.com)
    2. un accesoriu preferat e greu de ales, ca toate sunt faine, dar m-am oprit la acesta... http://www.breslo.ro/Product/calatorieintimp2_273689
    3. sent friend request
    4. me like La Boheme :)

    Numai bine,
    Simona

    ReplyDelete
  44. another giveaway that I cannot participate with :o (but I DO love the fact that you have this many giveaways!! gorgeous gifts by the way)

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.