QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

REVIEW: Lentile de contact TopVue Air

9/19/16


Vă povesteam într-un articol mai vechi că sufăr de miopie, nu am dioptrii prea mari, dar este totuși deranjant când sunt pe stradă sau vreau să urmăresc un film la calculator. Din motivul acesta am apelat la lentile de contact. Mi se par mult mai comode ca ochelarii.
Recent am încercat noile lentile de contact TopVue Air, lentile de ultimă generație create din silicon hidrogel. "Aceste lentile au o permeabilitate mare a oxigenului și rețin cantitatea necesară de apă." Le-am aplicat extrem de ușor și faptul că sunt cele mai moi lentile pe care le-am folosit a făcut purtarea lor foarte comodă. Pe parcursul zilei am și uitat că le am, mi-a reamintit asta doar vederea mult mai clară. :P



Ce este special la lentilele TopVue Air: acestea conțin 45% apă. Apa este esențială în hidratarea lentilelor de contact. Datorită acestei cantități superioare de apă, lentilele rămân perfect hidratate pe toată durata zilei. Acesta fiind și motivul pentru care nu mi-au uscat ochii de-a lungul zilei. Disconfortul a fost egal cu zero.

Cele folosite de mine se pot purta zilnic, timp de 30 de zile de la prima purtare. Însă găsiți pe site-ul videt.ro și lentile TopVue Air de unică folosință, lentile colorate cu dioptrie, lentile pentru două săptămâni, pentru astigmatism, multifocale. La unul dintre ochi sufăr de astigmatism și am comandat lentile separat. Trebuie să știți că nu există vreo problemă în a achiziționa dacă și voi sunteți în aceeași situație ca a mea.
Seara acestea trebuie scoase de pe ochi și așezate în recipientul ce conține soluție. Eu o am pe cea de la Gelone și își face treaba foarte bine.

Găsiți tot felul de pachete economice pe site-ul celor de la Videt, trebuie doar să vedeți ce vi se potrivește vouă. 


1 comment

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.