QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

A failed attempt or not?

2/24/12

EN: When it comes to girlie things like doing my nails, my make-up, sewing things, ironing clothes and more, I'm a mess with a big "M", that is why I'm so proud that I managed to do a different manicure, not the simple one that I always do. I don't know what you think about it, but I like it. So please don't be too judgemental with someone who has no idea what is doing! :))

RO: Cand e vorba de facut "lucruri de fete" ca manichiura, machiatul, cusutul sau calcatul sunt un dezastru cu "D" mare, de aceea sunt mandra ca am reusit sa imi fac unghiile altfel, nu simplu ca de obicei. Nu stiu voi ce credeti, dar mie imi place. Asa ca va rog sa nu judecati prea aspru pe cineva care nu are nici cea mai vaga idee ce face! :))


Also don't forget about the awesome giveaway I'm hosting with Mochi Beaucoup.

Sa nu uitati si de giveaway-ul pe care il gazduiesc acum cu Mochi Beaucoup.

15 comments

  1. Imi place la nebunie! Arata chiar pro!

    ReplyDelete
  2. Ah stiu.. dar eu sunt mai toanta si nu stiu cum sa fac sa iti dau linkul direct. Please inform me :-S

    ReplyDelete
  3. Wow, love these nails <3
    They're so artistic!

    http://www.trendyteal.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wow ... i'm impressed !! prea tare , ai putea face un tutorial ca sa putem invata si noi :)
    biiig hugs !! xx

    ReplyDelete
  5. Am dat edit acolo, sper ca e ok asa. Si multumesc! :D

    ReplyDelete
  6. Prima combinatie de culori imi place cel mai mult, eu nici macar ce ai facut tu nu stiu. ma limitez la chestii simple :)

    ReplyDelete
  7. Great nails! In your other posts you have fantastic nails too and I saw a very cool watch ring. Love it. I just joined.

    ReplyDelete
  8. I love these nails! And I entered your giveaway contest:)
    Follow back?

    xoxo
    KD
    http://kdtrendingtopics.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Great job with the nails! They look great.

    ReplyDelete
  10. I love both designs! I wouldn`t do even this, I`m a complete dummy in nails...

    ReplyDelete
  11. I really love the nails in the first pic, looks great :)

    N.

    http://littlefashion-corner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. draguta... dar ar trebui sa te mai remodelezi putin, nu? eu te pot ajuta :) din ce oras esti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daca asa crezi tu ca iti atragi clientii te inseli amarnic. Iti sugerez sa incerci alta strategie de marketing.

      Delete
  13. poti sa-mi scrii la adresa mea de e-mail, daca te intereseaza o consultatatie nutritionala si corporala, care in perioada aceasta este GRATUITA!
    adresa mea de e-mail: sweet_ligiutza@yahoo.com

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.