QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Review: Bonilash - ser pentru gene

4/13/16

Când m-am decis să testez serul de gene Bonilash recunosc că nu aveam așteptări prea mari, credeam că e un alt produs care promite multe, dar face mult mai puține. Am zis totuși că nu strică să experimentez ținând cont că tot timpul mi-am dorit gene mai lungi (ale mele sunt aproape invizibile:))). Bonilash promite că după 6 săptămâni vor apărea primele rezultate: creșterea și alungirea firului cu 25%, îndesirea și îngroșarea sa, prevenirea căderii excesive a firelor, hrănirea, hidratarea și regenerarea fibrei firului, intensificarea culorii naturale a genelor, regenerarea și fortificarea lor. Multe promisiuni, nu? Hai să vedem dacă au și fost respectate.





Eu îl folosesc de 3 săptămâni și jumătate și nu am putut aștepta încă 3 ca să vă povestesc despre el. De ce asta? Pentru că deja am văzut schimbări. Sinceră să fiu, nu mă așteptam să fie atât de evidente după puțin timp. Da, mă trezesc dimineața și îmi văd genele mai lungi, la atingere se simt mai tari. Serul ăsta chiar a început să mă facă fericită, serios. D-abia aștept să văd ce mai îmi pregătește, nu știu de ce, dar am impresia că peste vreo lună voi fi și mai fericită, zău.

Înainte

După 2 săptămâni
(promit poze la sfârșitul tratamentului)

Îmi place și că e ușor de aplicat: seara, după demachiere, se aplică de-a lungul liniei genelor superioare, ținând pleoapa închisă. Apoi, hop la somn, iar serul își face treaba peste noapte.

Fete dragi, eu zic că produsul ăsta nu trebuie ratat dacă vă doriți gene mai lungi și mai puternice. Din partea mea clar are nota 10.
Dacă l-ați folosit sau îl veți folosi aștept părerile voastre.

3 comments

  1. ustura pleoapa unde a fost aplicat serul???? dupa aplicarea lui? :-( eu asa patesc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Să știi că și pe mine m-a usturat, nu foarte tare, suportabil și numai la una dintre pleoape. Nu am idee de ce.

      Delete
  2. Am observat ca acest produs are reviews foarte bune si m-a facut chiar curioasa. In special daca este un tratament cu efect pe termen lung sau nu. Eu cred ca atata vreme cat folosesti serul, genele sunt superbe..si atat! Ramane sa il incerc si sa aflu..

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.