QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

It's all about the colorful nails

7/21/12

EN:  Ahh, I didn't made a blog post in 9 days...I've been a lazy ass! :D
Today's post is about manicure, I love to have colorful nails everytime, but mostly in summer and although I have two left hands when it comes to girlie things I managed to do some easy manicures. See my favorites from these couple of months in the following photos. Which one do you like the most?

RO: Ahh, nu am mai postat ceva pe blog de 9 zile...sunt o leneşă, ce mai încolo şi încoace!
Postarea de azi este despre manichiură, îmi place să am unghiile colorate tot timpul, dar mai ales vara şi, deşi am două mâini stângi când e vorba despre lucruri pe care ar trebui să le ştie mai toate fetele, mi-au ieşit câteva manichiuri uşurele. Vedeţi preferatele mele din ultimile luni în pozele următoare. Care vă place cel mai mult?


P.S: Nu uitaţi că mai aveţi doar două zile la dispoziţie să vă înscrieţi la concursul în colaborare cu Mimemehttp://boheme-fille.blogspot.ro/2012/07/concurs-mimeme-si-la-boheme-o-vara.html.


and a pedicure...
şi o pedichiură...



12 comments

  1. Si eu am inel cu cranii:P Dar cel cu vultur e bestial:D de unde e?:d

    ReplyDelete
  2. Toate sunt de la Meli Melo, insa sunt luate acum mult timp, nu cred ca mai gasesti.

    ReplyDelete
  3. I love those cute polka dot nails :)

    ReplyDelete
  4. love the first one better and cool rings!

    ReplyDelete
  5. love the nails...you're an inspiration!

    xoxo
    Mady

    thegirlfromthemirror.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. dragute, dar ai grija la zona cuticulelor.

    ReplyDelete
  7. mie imi plac cele cu buline, soooo cute!

    ReplyDelete
  8. Super cute: cool ca ai rabdare sa ti le faci atat de frumoase de fiecare data, these days abia reusesc sa mi le dau cu o singura culoare!

    ReplyDelete

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.