QUOTE

Your daily dose of bohemian vibe

Despre tratamentele faciale care îți vor face tenul fericit

1/14/16

Poate vă amintiți că vă povesteam într-o postare anterioară despre tratamentele încercate la Nomasvello, cel de fermitate, cel anticelulitic și cel de curățare facială în profunzime ProSkin, și vă promiteam că revin cu mai multe detalii după ce voi încerca și rejuvenarea facială. Ei bine, momentul acela a sosit. Dar să o luăm frumos pe rând. 
Am început cu cel de curățare facială ProSkin care se bazează pe utilizarea tehnologiei cu ultrasunete. Acesta a constat în determinarea tipului de ten, apoi în curățarea propriu-zisă: îndepărtarea punctelor negre, a celulelor moarte și a impurităților, reactivarea circulaţiei prin stimularea formării de colagen şi regenerării celulare. Tehnologia Nomasvello permite utilizarea eficientă a Ultrasunetelor și a Energiei Galvanice, fiind un tratament eficient pentru toate tipurile de piele. Procedura este non-invazivă. 



Înainte de a încerca și LED-ul cu colagen, am beneficiat de un minunat masaj facial. :) Tratamentul cu LED acționează prin fototerapie. Această tehnologie constă în emiterea unor lungimi de undă diferite, vizualizate prin diferite culori luminoase: lumina roșie stimulează microcirculația sângelui, pentru un boost de prospețime și tonus; lumina verde efectuează drenajul, pentru eliminarea toxinelor; lumina galbenă activează sistemul nervos central. Inițial a fost o senzație ciudată ca toate acele lumini să mi se plimbe prin fața ochilor, dar m-am obișnuit ușurel și totul a fost ok. 
Dragul meu ten cred că a fost fericit că în sfârșit l-am mai răsfățat și pe el după cât de chinuit este zi de zi cu machiajul și obiceiul meu prost de a-mi "molesta" punctele negre.
Spre deosebire de alte tratamente de genul, cel de curățare facială ProSkin îți lasă pielea foarte puțin roșie, iar roșeața dispare destul de rapid.



Și la sfârșit am ajuns la tratamentul meu preferat, cel de rejuvenare facială cu IPL (lumină intens pulsată). Nu cred că tenul meu a fost vreodată mai mulțumit de ce i se întâmplă. O procedură foarte relaxantă, ușoară, dar care îți face tenul să arate de milioane. Puteți alege între 3 variante: antirid, antipete sau antiacnee. Eu am ales prima variantă, pentru că vârsta deja începe să își spună cuvântul. Tratamentul constă în aplicarea impulsurilor de lumină pe piele, care transmit căldură la nivelul zonei tratate, ceea ce ajută la crearea naturală de noi fibre de colagen și elastină, care reconstruiesc microfibrele din alcătuirea dermului și epidermului.
După prima ședință am avut rezultate vizibile, și vă spun asta cu toată sinceritatea.

Bineînțeles toate aceste proceduri necesită între 8 și 12 ședințe pentru a avea efectele dorite. Vă recomand să apelați la ele mai ales în această perioadă de după sărbători când alimentele mai grele pe care le-am consumat și-au pus amprenta și asupra tenului. Eu d-abia aștept să îmi bucur iar tenul!

Nomasvello România: www.nomasvello.ro
Facebook: https://www.facebook.com/nomasvello.ro 
Instagram: @nomasvello_romania.


2 comments

Say it like you mean it! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
LA BOHÈME. All rights reserved. © Maira Gall.